Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان والامقام انقلاب اسلامی است و باید همواره خاطره آنها در جامعه و بین مردم زنده بماند.

سید محمد میرمحمدی عصر روز عاشورا در سفر به مهریز و با حضور در دهستان میانکوه و روستای طزنج این شهرستان به مقام شهدای انقلاب اسلامی این منطقه ادای احترام کرد و افزود: شهیدان همواره سمبل ایثار و فداکاری مردم و جوانان ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان سرفراز انقلاب اسلامی و تکریم خانواده های معزز آنها وظیفه ای مهم و همیشگی است و باید فرهنگ فداکاری در راه دین و ارزش ها گسترش یابد.
در این مراسم که حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه و سید محمد رستگاری فرماندار مهریز نیز حضور داشتند ، استاندار یزد با حضور در کنار قبور منور شهدا به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد و یاد آنها را گرامی داشت.
روستای طزنج با حدود 500 نفر جمعیت در 15 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد و دارای پنج شهید است.
مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و مردم ولایتمدار این شهرستان 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل با(ع) با تبریک روز معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری ،تعلیم و تربیت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی عنوان کرد و افزود:شهید مطهری چهره درخشان تاریخ فرهنگ و معارف اسلامی است.

حجت الاسلام درویش همچنین باتبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه ،سپاهیان را متولیان عزت و عظمت پیشرفت در کشور عنوان کرد و افزود :امروز ما سپاهیان افسران خط مقدم جهاد تبیین هستیم و باید با تلاش مضاعف در کنار کار وابسته به خود ،طرح نور نیروی انتظامی را حمایت کنیم.

مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهمترین رسالت سپاه را تلاش برای ارتباط بیشتر با نسل جوان در قالب راهیان پیشرفت ،روشنگری جهاد تبیین در پایگاه مقاومت عنوان کرد وافزود:دستاورد بزرگ عملیات وعده صادق به رخ کشیدن اقتدار و عظمت نظام انقلاب اسلامی بود و نشان داد که ایران در دفاع از امنیت ملی و مردم با هیچ کس شوخی ندارد . 

 در ادامه از فرماندهان مسوولان و مربیان برتر سپاه استان تجلیل شد

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد