Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری یکهزار و 635 فقره پرونده تخلفاتی قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که از این تعداد، تنها 15 فقره باقی مانده است.
وی اظهار کرد: شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی پس از رسیدگی به این پرونده ها متهمان را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت به پرداخت 308 میلیارد و 439 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: علاوه بر ارزهای قاچاق که بیشتر به صورت دلار و یورو بوده، از جمله کالاهای قاچاق که برای قاچاقچیان آنها حکم صادر شده می توان به البسه، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، سوخت و قطعات یدکی خودرو اشاره کرد.
وی اظهار کرد: ادارات تعزیرات حکومتی با همراهی یگان های انتظامی مستقر، در راستای توجه به تولید داخل مبارزه با قاچاق کالا را در دستور کار جدی خود دارد و این امر در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی به علت مرزی بودن از مسیرهای ترانزیت کالای قاچاق به شمار می رود و سالانه به ارزش صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان