Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@14:04:45 GMT

تا می‌آییم فاتحه بخوانیم می‌شویم صاحب عزا!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۳۸۲۱

تا می‌آییم فاتحه بخوانیم می‌شویم صاحب عزا!

وبلاگ > پورمحبی، فرزین - خوب یا بد، در منطقه‌ای از کره زمین به‌سر می‌بریم که همیشه داستان داریم.

اگر اینجا از زلزله مکزیک و سونامی ژاپن و طوفان آمریکا و باران سیل آسای تایلند و .... خبری نیست، خودمان که هستیم! سه‌سوته حوادث غیرمترقبه را مترقبه می‌کنیم و بلایای طبیعی را به دست خودمان بر سر یکدیگر نازل! دخل خودمان را خودمان درمی‌آوریم، نه نیازی به طیرا ابابیل هست، نه لزومی به شیوع وبا و بواسیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سر جیک ثانیه سر و کله گروهکی با جلیقه انتحاری پیدا می‌شود تا با فرستادن بقیه به جهنم، بلیط بهشت خود را اوکی کند! خلاصه تا می‌آبیم فاتحه بخوانیم می‌شویم صاحب عزا!

یک بار حزب بعث معبوث می شود و یک بار طالبان می‌شود وبال گردنمان، یک بار عبدلمالک ریگی، می‌شود ریگ کفش و بن‌لادن می‌شود موی دماغ و آل‌سعود می‌شود دردسر و یک بار هم ابوبکر بغدادی پیراهن عثمان عراقی می‌شود و صد رحمت به چهل دزد بغداد! بعد هم نوبت می‌رسد به داعش و النصره و جیش العدل و ایضا صدتای دیگر از همین رقم‌های قد و نیم قد. قطر از آن طرف بایکوت می‌شود و ایران از این طرف تحریم و خلیج فارس از همه طرف تهدید، در یمن عقیق یمانی شده سکه یک پول و کار و بارسوریه شده بازار شام! غده سرطانی هم داریم به اسم صهیونیسم و جالب‌تر از همه این که جیبوتی هم این وسط شده کاسه‌لیس! چند وقت هم که این جریان خودمختاری علم شده و سروکله یک انتخابات بودار پیداشده!

الغرض؛ گویا روی پیشانی این منطقه طرح مصیبت حک شده! هر کسی می‌خواهد کسی را که مثل خودش فکر نمی‌کند اعدام کند و با کشتن آدم‌هایی بهتر از خودش، تخم عدالت را این جا و آن جا، جا کند! ناشکری نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم جای اسکاندیناوی بودیم اما ای‌کاش کمی آرام بودیم اسب را گم کردیم و پی نعلش می‌گردیم و با افتخار و به صد دلیل و بهانه، با همدیگر می‌جنگیم! ا‌ی‌کاش یکی بیاید که ختم روزگار نباشد و برای ختم‌مان شب هفت دیگری نگیرد. اتفاقا باید این بار چوب لای چرخ کرد... آن‌هم لای این همه چرخه خشونت تا امثال ترامپ دم درنیاورند!

باید از یه جایی شروع کرد، حق ما این همه دادن عباسی و رقاصی نیست . یقینا آخر کار، اگر حق ما را اکبر ندهد خدای اکبر بدهد!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم

به گزارش ورزش سه، ماشین گلزنی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا که تا پیش از فینال رقابت‌ها موفق به زدن هفت گل شده است و با اختلاف در صدر جدول گلزنان جای دارد، پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان که با صعود ملی‌پوشان به فینال همراه بود، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد‌.‌

سعید احمدعباسی در نشست خبری پس از دیدار با ازبکستان به خبرنگاران گفت:  تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

 تیم ملی فوتسال ایران روز یک شنبه و از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند میزبان خواهد رفت

دیگر خبرها

  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است