Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@10:01:26 GMT

۲ روزه شدن تعطیلات آخر هفته در مجلس معطل چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۶۱۰۲

۲ روزه شدن تعطیلات آخر هفته در مجلس معطل چیست؟

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، بنا به اظهارنظر کارشناسان و متخصصان، یکی از مهم‌ترین راهکارها برای توسعه گردشگری داخلی و افزایش سطح بهره‌وری در جامعه، ساماندهی تعطیلات کشور و ۲ روزه شدن تعطیلات پایان هفته است.

این درحالی است که نبود تعطیلات دو روزه باعث شده هر تعطیلی دوروزه یا بیشتری که در تقویم وجود دارد، جاده‌ها را مملو از اتومبیل‌هایی کند که راهی مقاصد تکراری سفر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران از معدود کشور‌های جهان است که تنها یک روز تعطیل در هفته دارد و از طرف دیگر، شمار تعطیلات مناسبتی آن بیش از هر کشور دیگری در جهان است.

با این وجود و در مجموع، برخلاف تصور رایج در اذهان عمومی، ایران با داشتن 78 روز تعطیل رسمی، 39 روز کمتر از میانگین جهانی تعطیلات دارد. این مساله بدون شک تاثیری منفی بر بهره‌وری شاغلان و کارکنان و کیفیت عملکرد نهادها و سازمان‌ها داشته و عوارض ناشی از آن دامنگیر گردشگری داخلی نیز شده است. با این حال پیگیری طرح 2 روزه شدن تعطیلات پایان هفته به‌صورت کم‌رمقی در دولت و مجلس دنبال می‌شود.

با این‌حال این‌بار پروانه سلحشوری، عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی میراث فرهنگی و گردشگری، اظهار امیدواری کرد که درصورت تصویب طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه، کمیسیون گردشگری در مجلس تشکیل شده و روند پیگیری طرح‌هایی از این دست سرعت گیرد.

اثرات اجتماعی از زبان نماینده مجلس

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی میراث فرهنگی و گردشگری ضمن تاکید بر لزوم 2 روزه شدن تعطیلات آخر هفته اظهار کرد: «داشتن 2 روز تعطیل در پایان هفته امری مرسوم در میان کشورهای جهان است. برای اینکه در کشور ما نیز این طرح پیاده‌سازی شود به اقدامات علمی و کارشناسی دقیق نیاز است؛ چراکه در حال حاضر با وجود کمتر بودن تعداد روزهای تعطیل در ایران نسبت به میانگین جهانی، این تصور نادرست وجود دارد که حجم تعطیلات در ایران بسیار زیاد است.»

پروانه سلحشوری با اشاره به اثرات مثبت 2 روزه شدن تعطیلات آخر هفته بر توسعه گردشگری کشور و افزایش بهره‌وری افراد افزود: «در ابعاد جهانی و بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده، ایران به‌لحاظ شادی و نشاط از سطح مناسبی برخوردار نیست و جزو کشورهایی است که پایین‌ترین رتبه‌ها را دارد. چنین طرحی با اهمیت دادن به تعطیلات و اوقات فراغت، موجب می‌شود که خستگی ناشی از کار در طول هفته برای کارمندان و افراد شاغل از بین برود و باعث افزایش سطح بهره‌وری افراد شود. این مساله کمک قابل توجهی به کاهش یاس در فضای عمومی جامعه خواهد کرد که باتوجه به وضع شاخص‌ها، از مهم‌ترین مسائلی است که جامعه ایران به آن نیاز دارد.»

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «از مزایای مهم تعطیلات 2 روزه در پایان هفته این است که از حجم ترافیک جاده‌ها و ازدحام و شلوغی کاسته می‌شود؛ چراکه برای خانواده‌ها فرصت برنامه‌ریزی برای 2 روز راحت‌تر از برنامه‌ریزی برای یک روز است. این مساله کمک می‌کند خانواده‌ها به سفرها و مقاصد گردشگری خود تنوع بدهند و این امر موجب شکل‌گیری نوعی هویت ملی و دینی در جامعه می‌شود؛ چراکه تنوع سفرها، بستری هموارتر برای شناخت داشته‌های خودمان در کشور ایجاد می‌کند.»

وی با تاکید بر نقش تعطیلات 2 روزه در توسعه گردشگری داخلی خاطرنشان کرد: «به‌واسطه این تعطیلات 2 روزه و منظم، فرصت‌های بسیاری برای گردشگری داخلی کشور فراهم می‌شود. یکی از نتایج مهم و ارزشمند آن، شناخته شدن مناطقی است که پتانسیل گردشگری داشته، اما تاکنون نامکشوف مانده‌اند. با توزیع مکانی و زمانی سفر گردشگران داخلی به‌تبع این طرح، چنین مناطقی رونق می‌گیرند و سطح اشتغال به نحو چشمگیری در آنها افزایش خواهد یافت.»

ضعف ساختاری در عقیم ماندن طرح‌ها

سلحشوری با اشاره به برخی ضعف‌های ساختاری مجلس تصریح کرد: «متاسفانه بسیاری از طرح‌هایی که خود نمایندگان مجلس ارائه می‌دهند، به‌دلیل پاره‌ای از مسائل بوروکراتیک که مجلس گرفتار آن است، ممکن است ماه‌ها و شاید سال‌ها طول بکشد تا در صحن علنی مجلس مطرح شوند و امکان آن وجود دارد که به دوره 4 ساله نمایندگی کسانی که طرح را تدوین و مطرح کرده‌اند، نرسد.»

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص روند پیگیری طرح تعطیلات آخرهفته در مجلس افزود: «این طرح نیز یکی از همین طرح‌هاست که با وجود آنکه یک‌بار فوریت آن رد شد، مجددا مورد بازبینی قرار گرفت و به‌شکل جدیدی برای ارائه به صحن مجلس تدوین شد، اما با این‌حال مدت‌هاست که در صف بررسی مانده است.» به باور وی یکی از مشکلات اساسی این است که گردشگری کمیسیون مخصوصی در مجلس ندارد و مسائل مربوط به آن در «کمیته ارشاد و گردشگری» که یکی از 3 کمیته زیرشاخه کمیسیون فرهنگی مجلس است مطرح می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در مدت اخیر نیز این کمیته جلسه‌ای در حوزه گردشگری تشکیل نداده و هم‌اکنون نیز کمیسیون فرهنگی پیگیر است که در اسرع وقت یک کمیته فرعی و تخصصی گردشگری در کمیسیون فرهنگی ایجاد شود تا به‌طور منظم تشکیل جلسه بدهد و روند پیگیری طرح‌ها را سرعت ببخشد. سلحشوری با تاکید بر لزوم تشکیل کمیسیون گردشگری در بدنه مجلس خاطرنشان کرد: «برای آنکه مسائل مربوط به حوزه گردشگری با جدیت و سرعت بیشتری پیگری شوند، لازم است که این حوزه صاحب یک کمیسیون در مجلس شود. این طرحی است که آماده شده؛ اما شرایط فعلی مناسب ارائه آن نیست.

بنا است که در روزهای آینده طرح وزارتخانه شدن سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مجلس مطرح شود و در صورت رای آوردن و وزارتخانه شدن گردشگری، شرایط لازم برای تشکیل کمیسیون گردشگری مهیا خواهد شد.» این نماینده مردم اظهار امیدواری کرد: «با وزارتخانه شدن سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تشکیل کمیسیون گردشگری در مجلس، بسیاری از مطالبات با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد که طرح دو روزه شدن تعطیلات پایان هفته از مهم‌ترین آنها است.»

صرفه اقتصادی تعطیلات دوروزه

همچنین یک عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با تشبیه دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته به شاه‌کلید توسعه گردشگری داخلی کشور افزود: «این مساله بر روند بی‌مهار مهاجرت از روستاها به شهرها نیز بسیار تاثیرگذار است. زمانی‌که ساکنان روستاها با کمبود شغل مواجه باشند، برای کسب درآمد به شهرها مهاجرت می‌کنند و اگر در شهر شاغل نشوند، حاشیه‌نشین می‌شوند. درحالی‌که با دو روزه شدن تعطیلات پایان هفته، ساکنان شهرها به‌جز مقاصد ثابت و سنتی سفر، فرصت پیدا می‌کنند که به روستاها نیز سفر کنند. روستاییان نیز به‌مرور متوجه می‌شوند که می‌توانند از این گردشگران درآمد کسب کنند و به این‌ترتیب برای این قشر مهم از مردم کشور اشتغال پایدار تعریف می‌شود و مهاجرت بی‌رویه از روستاها به شهرها متوقف می‌شود.»

سیدعلی‌اصغر ظریفکار تصریح کرد: «اگر بنا باشد جاده‌های کشور برای وضعیت فعلی تعطیلات و مسافرت‌هایی که انجام می‎‌گیرد بهینه‌سازی شود، باید بودجه‌ای هنگفت صرف عریض شدن این جاده‌ها شود؛ حال آنکه با تعریف تعطیلات آخر هفته که موجب توزیع سفرها و کاهش ازدحام می‌شود، این مساله خودبه‌خود مدیریت شده و این میزان از هزینه صرفه‌جویی می‌شود. در کنار آن، از سرمایه انسانی ما که در شرایط ناخوشایند فعلی جاده‌های کشور دچار نقص عضو و تلفات جانی می‌شوند نیز حفاظت می‌شود.» وی با مسوول دانستن مجلس برای به‌سرانجام رساندن این طرح تاکید کرد: «از زمانی که صحبت از تعطیلات دو روزه در پایان هفته شد، این طرح هم در دولت و هم در مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

اما اعتقاد دارم دلیل آنکه به‌سرانجام نرسید و چندان مورد توجه قرار نگرفت، این است که در مجلس کمیسیون گردشگری وجود ندارد.» به گفته رئیس کمیسیون گردشگری اتاق شیرازْ باوجود آنکه بسیاری از دولتی‌ها و مقام‌های مسوول در سخنان خود گردشگری را بهینه‌ترین راه برای اشتغال‌زایی و بهترین جایگزین برای نفت می‌دانند، اما یک کمیسیون مستقل و متخصص برای آن در مجلس تعریف نشده که امور مربوط به آن را به‌طور مشخص و تخصصی پیگیری کند. حال آنکه بسیاری از صنایع که نسبت به گردشگری فرعی‌ترند، در مجلس صاحب کمیسیون‌ هستند.

ایجاد تعادل در گردشگری داخلی

در عین حال، رئیس جامعه هتلداران ایران ضمن استقبال از این طرح به عنوان عاملی که به شناسایی مناطق مغفول‌مانده در حوزه گردشگری کمک قابل توجهی می‌کند، اظهار کرد: «در صورت توزیع تعطیلات از این طریق، به‌مرور قیمت‌ها نیز متعادل می‌شوند؛ چراکه در شرایط کنونی، اکثر هتلداران و بنگاه‌های گردشگری در زمان اوج سفر می‌خواهند سودی را که در مابقی ایام سال به‌دلیل رکود گردشگری از آن بی‌بهره بوده‌اند، به‌ناگهان کسب کنند. همین امر موجب افزایش شدید قیمت‌ها در تعطیلات نامنظم کنونی می‌شود.

در چنین شرایطی، به‌دلیل بالا بودن سطح تقاضا و کاهش سطح توقع مشتری، کیفیت خدمات نیز بسیار تنزل پیدا می‌کند.» جمشید حمزه‌زاده افزود: «با دو روزه شدن تعطیلات پایان هفته، از ازدحام و شلوغی کاسته می‌شود که این مساله برای مشتری حق انتخاب ایجاد می‌کند و به‌تبع آن میان بنگاه‌های گردشگری در زمینه قیمت و کیفیت رقابت شکل می‌گیرد. از طرف دیگر مدیران بنگاه‌های گردشگری به جذب نیروهای متخصص و ماهر که خواهان حقوق ماهانه بالاتری هستند متمایل می‌شوند؛ چراکه تعطیلات و به‌تبع آن درآمد بنگاه‌ها در طول سال توزیع شده و توان پرداخت حقوق نیروی دائمی و متخصص فراهم می‌شود. به این‌ترتیب هم سطح کیفیت خدمات ارتقا می‌یابد، هم اشتغال‌زایی به‌نحو چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.»

نگاهی به تجارب موفق جهانی، نشان می‌دهد با توزیع ایام تعطیل در طول سال و از طریق افزایش تعطیلات پایان هفته از یک روز به دو روز، از حجم ازدحام و ترافیک جاده‌ها در مقاصد سنتی و ثابت سفر کاسته شده و این مساله به‌دلیل ایجاد تعادل در دوگانه عرضه و تقاضای خدمات سفر، منجر به تعدیل قیمت‌ها و رفاه گردشگران می‌شود. از طرفی دیگر، عواید اقتصادی صنعت گردشگری در طول ایام سال و در اقصی نقاط کشور به نحو یکدست‌تری توزیع خواهد شد؛ چراکه با وجود تعطیلات دو روزه در پایان هفته، خانواده‌ها فرصت سفر به سایر نقاط گردشگری کشور را که از رونق بازمانده‌اند پیدا می‌کنند و این امر بدون شک نقش مهمی در اشتغال‌زایی و توسعه پایدار ایفا خواهد کرد.

به این‌ترتیب، به‌نظر می‌رسد که دو روزه شدن تعطیلات پایان هفته به‌صورت زنجیره‌ای مشکلات و معضلات گردشگری داخلی را بهبود خواهد بخشید و می‌توان بحق از آن به‌عنوان شاه‌کلید توسعه توریسم داخلی یاد کرد.

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد

ابراهیم عزیزی در بازدید از مجموعه «آی مت» شیراز گفت: به یکی از وظایف مهم و اساسی خودمان که پیشرفت، رشد و آینده، خود، خانواده، کشور و سرنوشت همه ما است باید به این گفت و شنود‌ها برسیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از همه تلاش‌های فکورانه و صادقانه و نگاه عالمانه‌ای که این مجموعه برای امر تعلیم و تربیت به خرج دادند، تشکر می‌کنم، افزود: حداقل یکصد مدرسه در حوزه غیر دولتی فعالیت کردم و با این حوزه تا حدودی آشنا هستم.

او با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم کار زیربنایی و مبتنی بر کار جامع گرایانه داشته باشیم باید از همین سنین آغاز کنیم، افزود: رشد، پیشرفت و شکوفایی و رسیدن به هر هدفی باید از همین سنین مشخص شود و زمانی می‌توانیم به اهداف برسیم که به پایه‌ای از این تعلیم و تربیت برسیم.

عزیزی گفت: انسان‌ها در طول زندگی دارای اهدافی هستند و هر انسانی دارای اهدافی است و یک فردی می‌تواند دارای هدف مادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی باشد و برای رسیدن به آن باید از سنین کودکی برنامه ریزی شود.

او با اشاره به اینکه دولت‌ها علاقه دارند روی هر کاری چنگ بیندازند و اگر راه را برای بخش غیردولتی باز کنیم، اظهار کرد: خط انتقال آب از خلیج فارس به فارس توسط بخش خصوصی با مجوز‌های دولت در حال انجام است که ۵۳ هزار میلیارد تومان هزینه آن شده است.

عزیزی گفت: در حوزه صنعت خودرو، به سرعت جلو می‌رویم و بخش غیردولتی آوردیم و دولت عنوان کردیم که موانع را رفع کند و در امر مهم تعلیم و تربیت اگر نگاه را به صرفا به ظرفیت دولت کنیم حتی اگر برای همین سنین سه تا ۶ سال باشد، بازهم دولت توانایی انجام ندارد.

او افزود: برای آینده این کشور و مردم باید تصمیم بگیریم و همانطور که برای خانه و خانواده تصمیم می‌گیرید باید با نگاه به خانواده تصمیم گیری می‌شود و باید برای جامعه هم تصمیم گیری کنیم و باید از جز به کل برسیم و اجرای خانواده کنار هم قرار بگیرند و درست تصمیم بگیرند به نتیجه خوبی می‌رسیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: امروز اگر عرصه انتخابات است و انسان پیشرفته و متمدن و تمدن ساز و علاقمند به سرنوشت خودش و جامعه اش علاقه دارند باید بیاید و تصمیم بگیرد و پای صندوق بیاید و به هرکسی که اصلح می‌داند رای دهد، مشکلات کشور آموزشی، اقتصادی، و رفاهی بجاست، اما باید دانست که مشکلات کشور از قوانین و از مدیران است.

عزیزی گفت: مجلس، قانون مدارس غیردولتی، بیمه مدارس غیردولتی اخیرا تصویب کرد و تا مجلس تصویب نکند کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد و نگاه درست به قانون گذاری می‌تواند زمینه اتفاقات خوب را فراهم کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز امر انتخابات و انتخاب اصلح، ارتباط مستقیم با پیشرفت کشور دارد و تصمیم خوب پایه گذار اتفاقات خوب است و تصمیم غلط هم می‌تواند پایه گذار روند نامناسب باشد.

او، ملاک انتخاب‌ها را افراد دانست و اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد به خاطر شکل و شمایل نامزد انتخاباتی، وی را انتخاب می‌کنند و با این انتخاب نباید انتظار داشت که توقع برآورده شود و اگر انتخاب با انتظار تطبیق نکند، به بیراهه رفتن است.

عزیزی گفت: هرگاه توقع و انتظار با هم مطابق نباشد به نتیجه نمی‌رسد و و برای همین موضوع است که عنوان می‌شود انتخابات در آینده کشور و کودکان این مرز و بوم تاثیر دارد چرا که انتخاب صحیح، ساختار درست، کارآمدی قوانین و مدیران خوب را در پی دارد.

او با اشاره به عقب ماندگی فارس و شیراز در عرصه‌های مختلف، گفت: در شیراز ۱۷۵ میلیون متر مکعب آب برای شرب لازم دارد که ۳۰ میلیون آن از سد درودزن می‌آید و ۹۰ میلیون آن از خط دوم تامین می‌شود و بخش اعظم آن از چاه هاست و سئوال اینست آب چگونه تامین می‌شود، تا مجلس و نماینده قوی نداشته باشیم این آب تامین نمی‌شود باهمت مجلس یازدهم آب الان باید از خلیج فارس وارد شود.

عزیزی گفت: قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد و قطب بهداشت و درمان چند بیمارستان جنرال دارد.

او گفت: اگر ارتقا کیفی آموزش و تربیت را می‌خواهید اگر ارتقا در پژوهش و آموزش می‌خواهیم داشته باشیم باید زیرساخت‌های مناسب را ایجاد کنیم.

عزیزی با اشاره به اینکه قهر کردن و گلایه مندی را مشکل را حل نمی‌کند، اضافه کرد: نگاه به مجلس در حوزه تعلیم و تربیت و رشد فناوری در برنامه هفتم جدی بوده است و باید برنامه هفتم در مقام اجرا انجام شود و امیدوارم بتوانیم با همکاری شما حرکت رو به رشدی را شاهد باشیم.

نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص تامین اجتماعی نزدیک به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان دولت به تامین اجتماعی بدهکار بود که بالغ بر ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی‌ها به تامین اجتماعی برگردانده شده است ولی این ایراد وجود دارد که دولت هر وقت کم می‌آورد دولت دست به جیب تامین اجتماعی می‌کند و چند سال است جلوی این موضوع را گرفته ایم.

او افزود: پنج بیمارستان دولتی در حال احداث بوده که بیمارستان ۱۴۰۰ تخت خوابی می‌تواند موثر باشد و ۴۰۰ تخت ویژه کودکان است.

عزیزی با اشاره به اینکه برای اولین بار سهم ما در دولت بیشترین از سایر بخش‌ها بوده است، تاکید کرد: بیشترین تعداد وزیر بود و سهم ما از همه استان‌ها بیشتر است روز رای گیری و رای اعتماد به وزرا مابقی استان‌ها اعتراض می‌کردند و ۱۸ وزیر دارد و چهار وزیر از فارس بود با جنگندگی پیگیری کردیم.
وی با اشاره به اینکه نگاه ما بر شایسته سالاری است، اظهار کرد: وقتی که قانون اجرای اصل ۴۴ را اجرا می‌کنیم، متاسفانه ITI را به انسانی دادند که جیبش خالی بود و آزمایش مرودشت به خاطر مدیر ناکارآمد به این نتیجه رسید، اما الان دنبال بخشی از واگذاری آن هستیم.

او گفت: اگر اعتقاد داریم کشور به ناامنی اجتماعی، اقتصادی، روانی نرسد باید به با انتخاب صحیح، روند دارای مشکل را از بین برد.

عزیزی گفت: در رابطه با ارتباط تجارت خارجی در مجلس روی این موضوع هستیم که شنبه و جمعه تعطیل شود و احتمالا موضوع تعطیلی پنج شنبه و جمعه به نتیجه نمی‌رسد.

او گفت: در رابطه با معلولین باید فراکسیون برای آنان تشکیل شود و باید در مجلس دوازدهم فارکسیون آنان را داشته باشیم تا حق و حقوق معلولان از بین نرود.

عزیزی افزود: از ۸۴۵ هزار میلیارد بودجه کشور میزان ۶۰۰ هزار میلیارد برای حقوق هزینه و همه بودجه ما از نفت و مالیات برای حقوق صرف می‌شود و چرا که عادت شده است مولد نباشیم و می‌خواهیم پشت میز نشین باشیم و اراده‌ها کنار گذاشتیم و اداره‌ها ملاک شده است.

مسعود زاده باقری هم گفت: موسسه «آی مت» یک موسسه قوی در کشور محسوب می‌شود و در استان فارس و سایر استان‌ها به صورت قوی فعال است و با توجه به شناخت عمیقی که از دکتر عزیزی دارم به این نتیجه رسیدم که فردی توانمند است و توانمندی در ابعاد مختلف قابل بیان است و تجارب ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف دارند.

مدیر عامل موسسه آی مت گفت: سرکشی به مردم و پاسخگویی به مردم و پیش قدم بودن برای رفع مشکلات مردم از خصیصه‌های دکتر ابراهیم عزیزی است و این موضوع را حتی رقیب وی عنوان می‌کند و در بعد علمی و اخلاقی ویژگی خاص دارد.

او گفت: از همکاران عزیزم می‌خواهم که از این نماینده مردم و نامزد انتخاباتی حمایت کنند و ارتباط زنجیره‌ای بسیار قوی در موسسه وجود دارد چرا که شهر ما نیاز دارد به چنین افرادی که بتواند به مردم خدمت رسانی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید