Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، علاءالدین بروجردی با اشاره به ارائه آمارهای عجیب درباره واردات کالاهای قاچاق به کشور اظهار داشت: من در این آمار که میزان کالاهای رسمی وارداتی به کشور ١٠ درصد باشد تردید دارم؛ این بدین معناست که ٩٠ درصد کالاها به صورت قاچاق وارد کشور می شود.

وی با بیان اینکه پدیده قاچاق یک پدیده منفی در اقتصاد کشور است، افزود: نقش این پدیده شوم در کاهش تولید و عدم موفقیت کارخانه ها در بخش تولید تاثیر منفی دارد و راه حل مبارزه با قاچاق، تنگ کردن روزنه های ورود آن است که اجازه داده نشود قاچاق ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه اتخاذ تصمیماتی درباره مبارزه با قاچاق در طول یکی دو سال گذشته تاثیرگذار بوده است، ادامه داد: بر اساس آمار، میزان قاچاق کاهش یافته است، لذا باید از آقای شریعتمداری (وزیر صنعت) پرسیده شود که این آمار از کجا به دست آمده است.

بروجردی با بیان اینکه موضوع مربوط به قاچاق کالا در کمیته پیگیری مسائل اقتصادی کمیسیون امنیت ملی پیگیری می شود، یادآور شد: در بیانات ابتدای سال ٩۶ مقام معظم رهبری موضوعات مختلفی در زمینه اقتصادی مطرح شد که کمیسیون امنیت ملی به موضوعاتی همانند گسترش همکاری های اقتصادی با کشورهای مختلف، امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق ورود کرده است.

وی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی چند جلسه با حضور مسئولان ذیربط در بخش مبارزه با قاچاق کالا و امنیت اقتصادی برگزار کرده است که این این جلسات در آینده نیز ادامه می‌یابد.

301

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قاچاق کالا و امنیت اقتصادی علاءالدین بروجردی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ عملیات جداگانه از یک دستگاه اتوبوس و یک  مغازه، ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف و تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

وی افزود: بدین منظور ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی با تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود