Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@01:01:03 GMT

پرسپوليس منتظر بازگشت صخره

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۸۰۰۶

پرسپوليس منتظر بازگشت صخره

خبرگزاري آريا- سيد جلال حسيني رفته رفته مهياي بازي کردن مي‌شود و اين احتمال وجود دارد به ديدار برابر استقلال خوزستان برسد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، پيش بيني مي شد که با آمدن شجاع خليل زاده و حضور او در کنار محمد انصاري ديگر در غياب سيد جلال پرسپوليس در خط دفاعي مشکلاتي نداشته باشد. اما نمايش نااميد کننده پرسپوليس در چند ديدار اخير به خوبي نشان داد که سيد جلال همه از نظر روحي و همه از نظر فني تاثير گذارترين بازيکن تيم برانکو است و بايد هر چه سريعتر به ترکيب اصلي برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپوليس در سه ديدار اخير خود مشکلات زيادي در خط دفاعي داشته و 7 گل دريافت کرده است. سيد جلال بايد به ترکيب اصلي برگردد تا تيم هم از نظر روحي و هم از نظر کيفي تقويت شود. خبر خوب براي سرخ پوشان اينکه کاپيتان اين تيم رفته رفته مهياي بازي کردن مي شود و به احتمال خيلي زياد به ديدار برابر استقلال خوزستان خواهد رسيد و اين بهترين خبر براي هواداران تيم بزرگ پايتخت است.
در فصل جديد و بعد از گذشت 11 بازي اين پرسپوليس در مسابقات مختلف، هنوز ترکيب دفاعي برانکو به ثبات نرسيده. حضور بازيکنان چند پست دفاعي و ميل برانکو به جابجايي اين بازيکنان در خط دفاعي باعث شده تا خط دفاع پرسپوليس مدل 96 آرامش به خود نبيند. با ثبات‌ترين ترکيب دفاعي پرسپوليس در اين فصل تنها 5 بازي در کنار يکديگر بازي کرده‌اند و ترکيبي ديگر نيز در فواصل زماني مختلف براي 3 بار کنار يکديگر بازي کرده‌اند و در 3 بازي نيز ترکيب کاملا متفاوتي نسبت به ديگر بازي‌ها را شاهد بوديم.
با مصدوميت‌هايي بي‌موقع جلال حسيني، نوبت به زوج خليل‌زاده و انصاري رسيد تا اين دو بازيکن در اکثر ديدارهاي اين فصل پرسپوليس در قلب دفاع بازي کنند. حاصل 7 همکاري مشترک اين دو بازيکن در انتهاي خط دفاعي پرسپوليس 6 گل خورده است! ماهيني نيز به همراه شجاع در 3 ديداري که در مرکز دفاع بازي کرد تجربه خوبي نداشت و بجز کلين‌شيت در يک ديدار، در دو ديدار مجموعا 5 گل دريافت کردند که شکست تحقيرآميز برابر الهلال، حاصل همين همکاري مشترک در آخرين ديدار پرسپوليس است.
در 11 بازي برگزار شده پرسپوليس در اين فصل که شامل 7 بازي ليگ، 3 بازي ليگ قهرمانان و 1 ديدار سوپرجام مي‌شود، شجاع خليل‌زاده با حضور ثابت در تمامي ديدارها تنها بازيکني دفاعي است که حضوري کامل داشته و بجز ماهيني که در يک ديدار به دليل مصدوميت تعويض شد، ساير بازيکنان خطوط دفاعي پرسپوليس حداقل براي 3 بازي از حضور در ترکيب دور بودند. شايد علت اصلي آشفتگي خط دفاعي پرسپوليس در اين فصل را بايد بيشتر در نبودن سيد جلال حسيني جست‌و‌جو کرد. بازيکني که تنها در يک ديدار برابر سياه جامگان مشهد در ترکيب پرسپوليس حضور پيدا کرده و در 10 بازي از نيمکت و سکوها بازي‌هاي تيم برانکو را دنبال کرده است.
اين فصل با آمدن شجاع خليل‌زاده تصور بر اين بود که حالا غيبت جلال حسيني نمي‌تواند خيلي آمار را جابجا کند اما در اين چند هفته اين تصور اشتباه بوده است. پرسپوليسي‌ها در هر دو بازي ليگ قهرمانان گل خوردند. در ليگ برتر هم آمار تنها 50درصد کلين‌شيت را به نام خود ثبت کردند. پرسپوليس فصل گذشته تا اين مقطع تنها 2 گل دريافت کرده بود و حالا تا هفته هفتم تعداد گل‌هاي خورده‌اش به عدد 5 رسيده است. جلال حسيني، بازيکن بدون جانشين برانکوست که تغييرات اين فصل و حضور بازيکنان جديد هم نتوانسته نقش او را کم‌رنگ کند. اقتدار دفاعي پرسپوليس بدون او يک شکاف بزرگ دارد.
به هر حال حضور سيدجلال حسيني در ترکيب پرسپوليس، مي تواند دوباره ثبات را به خط دفاعي اين تيم برگرداند و اين تيم را براي بازي سرنوشت ساز ديدار برگشت برابر الهلال همراهي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته ۲۵ لیگ برتر در حالی برگزار می شود که اتفاقات عجیبی در آستانه برگزاری این دیدار در اردوی سرخپوشان پایتخت رخ داده است.

اوسمار ویه را پس از بازگشت امید عالیشاه به تمرینات گروهی تصمیمی کاملا متفاوت با تفکرات مشاوران خود گرفت. او قصد دارد به جای اینکه کاپیتان پرسپولیس را به لنکان بازیکن تعویضی وارد زمین کند قصد دارد از ابتدا به بازی بگیرد تا از همان ابتدا روی دروازه سپاهان فشار بیاورد.

محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا غایب بازی امروز باشد. از این رو وحدت هنانوف پس از مدت هادر ترکیب قرار می گیرد.

چالش برای انتخاب دروازه بان سرخ ها برای تقابل با مهاجمانی همچون شهریار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی وجود دارد.

علیرضا بیرانوند همچنان احساس درد از ناحیه مچ دارد اما اصرارا به بازی مقابل سپاهان اصفهان دارد.

او در آخرین تست تخصصی پزشکی هم درد داشت اما اصرار به حضور دارد و هرگونه عواقب آن را نیز پذیرفته است.

حال آنکه باید دید آیا ظهر امروز با معاینه دوباره دست مصدومش مجوز پزشکی برای بازی دریافت می کند یا باید روی نیمکت نشسته و امیررضا رفیعی را برای حفظ تمرکز در جریان این مسابقه بزرگ تشویق کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6093668

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد