Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، با پایان یافتن مراسم عزاداری دهه اول محرم، موج جدید بازگشت زوار اباعبدالله الحسین (ع) به کشور آغاز شده است.

هم اکنون گیت های ورودی پایانه مرزی مهران شاهد ازدحام زوار است و از صبح امروز تاکنون ده هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شده اند.

کامران بختیاری پور مدیر پایانه مرزی مهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موج بازگشت زئران کربلا که طی ایام محرم وارد کشور عراق شده بودند، از مرز مهران به اوج حود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شب گذشته حدود ۱۰ هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شده و و پیش بینی می شود این تعداد تا عصر امروز به بیش از بیست هزار نفر برسد.

وی تصریح کرد: طی ایام محرم بیش از ۱۰۰ هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کربلا شده اند.

مدیر پایانه مرزی مهران با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در تردد زائران در مرز مهران وجود ندارد، گفت: بیش از ۹۶ گیت در پایانه مرزی فعال است.

وی تصریح کرد: تمامی زیرساخت های لازم برای تردد زوار اربعین نیز در پایانه مرزی مهران تدارک دیده شده است.

مرز مهران ۳۰۰ کیلومتر تا کربلای معلی فاصله دارد و امن ترین و نزدیکترین مرز برای ورود زوار به کشور عراق است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر پایانه مرزی خسروی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌ها و امکانات مناسب در مرز خسروی از دلایل تمایل زائران برای تردد از این مرز برای زیارت عتبات عالیات در عراق است گفت: با رایزنی‌های انجام شده  با طرف عراقی، پایانه خسروی به صورت ۲۴ ساعته و  بدون معطلی و توقف پذیرای زائران است.  
پرهیخته  افزود: مرز رسمی خسروی در فاصله ۱۵ کیلومتری قصرشیرین، تا بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد.  
این مرز  مسافت کوتاه تری در مقایسه با سایر مرز‌های کشور با عتبات عالیات دارد.  

 

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی