Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اطلاعات میدانی، ۴۳ تن از فرمانده هان میدانی داعش در عملیات ویژه نیروهای عراقی در غرب استان الانبار به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، نیروهای اطلاعات عراقی در یک عملیات ویژه توانستند با نفوذ به مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش در غرب استان الانبار، یکی از پایگاه های مهم آنان را در این محور شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات پیچیده اطلاعاتی، نیروهای عراقی دریافتند که این پایگاه محل تجمع فرمانده هان ارشد گروه تروریستی داعش است؛ براساس اطلاعات به دست آمده فرمانده هان داعش قبل از شروع عملیات در خاک عراق و سوریه در این پایگاه تجمع می کردند.

نیروهای عراقی پس از شناسایی کامل منطقه و رصد دقیق تحرکات تروریست ها، اطلاعات مربوط به این پایگاه را در اختیار نیروی هوایی ارتش قرار دادند و ساعتی بعد جنگنده های عراقی در چندین مرحله این پایگاه را هدف قرار دادند و به طور کامل منهدم کردند.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

این پایگاه در غرب استان الانبار و در نزدیکی شهر مرزی القائم قرار داشت؛ براساس اطلاعات میدانی، ۴۳ تن از فرمانده هان میدانی داعش در این عملیات ویژه به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند. رسانه های گروه تروریستی داعش هم در اقدامی بی سابقه به هلاکت سرکرده های میدانی خود اعتراف کردند؛ پیشتر این رسانه ها فقط یک چهارم تلفات خود را علنی می کردند.

به گزارش مشرق، بخش های از غرب استان الانبار از جمله گذرگاه مرزی القائم همچنان در اشغال عناصر تروریستی داعش است؛ نیروهای عراقی پس از پاکسازی استان کرکوک خود را برای پاکسازی این منطقه آماده می کنند که آخرین پایگاه داعش در عراق است.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان