Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاشمی استاندار سابق تهران در مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران اظهار کرد: در دوران تصدی‌گری بنده هیچ گاه برخوردهای فیزیکی را نمی‌پسندیدم و همیشه در این دوران پلیس هم نهایت همکاری را داشت و در کنار مردم بود و هیچگاه نیاز به ایجاد فضای امنیتی در شهر تهران نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت حسینیه ها در زمان آغاز فعالیت بنده در استانداری به دلیل برخی جریانات سیاسی کمرنگ شده بود اما ما با برطرف کردن مشکلات، توانستیم فعالیت حسینیه ها را به مانند گذشته برقرار کنیم.

هاشمی عنوان کرد: در شورای تامین با کمتر کردن فضای امنیتی در مراسم‌ها و کنسرت‌ها شاهد برگزاری این مراسم‌ها بدون هیچ مشکلی بودیم حتی در دوران تصدی‌گری بنده به داخل دانشگاه‌ها هم ورود نکردیم و تعامل و همکاری خوبی داشتیم.

استاندار سابق تهران بیان کرد: در این چهار سال شاهد برگزاری انتخاباتی بی‌طرفانه بودیم و از آرای مردمی صیانت کردیم و با تعامل با دستگاه‌ها،شاهد افزایش 28 درصدی شرکت‌کنندگان در انتخابات 96 بودیم.

وی گفت: در گذشته شهرها و شهرک‌هایی در حوالی شهر تهران شکل گرفت که حتی امکانات اولیه هم برای این شهرها همچون قرچک فراهم نبود اما با پیگیری‌های صورت گرفته در سفرهای رئیس جمهور وضعیت این شهرها از نظر امکانات و حتی بیمارستان‌ها سرو سامان گرفت، در حالی که در گذشته حتی یک تخت بیمارستان هم نبود.

هاشمی گفت: تهران با مهمترین چالش یعنی آلودگی هوا مواجه است و در زمانی که به دلیل آلودگی هوا تهران را تعطیل کردم از طرف رئیس جمهور توبیخ شدم چرا که رئیس جمهور با تعطیلی مخالف بود.

استاندار سابق تهران گفت: یکی از کارهای خوبی که در این چهار سال انجام شد برطرف کردن مشکل کم آبی بود،چرا که در گذشته 50 میلیون متر مکعب کمبود آب را در شهر و استان تهران داشتیم ، اما موضوع الگوی مصرف همچنان باید در اولویت قرار بگیرد و از اسراف پرهیز کنیم.

هاشمی با بیان اینکه 1 میلیون و400 هزار فاضلاب رها شده در شهر تهران داریم که باید فکری برای آن کرد، ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی عملکرد خوبی داشته‌ایم و در این سال‌ها در حوزه کشاورزی رتبه اول کشور را به دست آوردیم، 29 هکتار آبیاری تحت فشار در شهر تهران داشتیم که صد درصد آبیاری تحت فشار رشد پیدا کرده است همچنین درآمدهای مالیاتی 2.5 برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 17 هزار واحد صنعتی در شهر تهران داریم، گفت: تهران در بحث مبارزه با مواد مخدر در جایگاه اول قرار دارد و 10 هزار معتاد متجاهر را اسکان دادیم.

هاشمی بیان کرد: شهر تهران در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز رتبه نخست کشور را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

تهران در جایگاه نخست جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز قرار دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم