Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@01:59:26 GMT

145میلیون تردد خودرو در جاده های خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۹۹۸۵

145میلیون تردد خودرو در جاده های خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ظرف شش ماه نخست امسال 145 میلیون و 601 هزار و 63 رفت و آمد دستگاه خودرو در جاده های شریانی این استان ثبت شده است.

ابراهیم نصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد آمد و شد با بکارگیری 116 دستگاه تردد شمار در محورهای شریانی خراسان رضوی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جاده مشهد - چناران در مسیر رفت با ثبت هشت میلیون و 413 هزار و 831 رفت و آمد و در مسیر برگشت با هفت میلیون و 617 هزار و 69 رفت و آمد خودرو بیشترین سهم را داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: وجود کارخانه ها و شهرکهای صنعتی و رفت و آمد سرویسها و خودورهای مربوطه به آنها و همچنین رفت و آمد شهروندان برای گذراندن تعطیلات در باغها و مراکز تفریحی منطقه از عوامل افزایش ثبت تردد در جاده مشهد - چناران است.
وی افزود: جاده مشهد - شاندیز هم با شش میلیون و 23 هزار و 511 تردد در مسیر رفت و پنج میلیون و830هزار و 126 تردد در مسیر برگشت رتبه بعدی بیشترین ترافیک را در جاده های خراسان رضوی دارد. دسترسی شهروندان مشهدی به مراکز تفریحی و گردشگری دلیل این میزان رفت و آمد است.
نصری ادامه داد: ظرف شش ماه نخست پارسال 108میلیون و 121هزار و 387 رفت و آمد خودرو در محورهای شریانی خراسان رضوی ثبت شده بود.
وی گفت: همچنین ظرف شش ماه نخست امسال 263 هزار و 128 رفت و آمد خودرو در جاده پایانه مرزی دوغارون به تایباد ثبت شد که 37 درصد آن مربوط به خودروهای سنگین بوده است. این مسیر جایگاه نخست را در خراسان رضوی از لحاظ حرکت وسائل نقلیه سنگین کسب کرده است .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: مسیر تایباد به پایانه مرزی دوغارون نیز با 227 هزار و 972 تردد و سهم 33 درصدی خودورهای سنگین جایگاه دوم استان را به خود اختصاص داده است.
خراسان رضوی 20 هزار و 574 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
116 جاده شریانی در سطح خراسان رضوی مجهز به دستگاه ترددشمار خودرو است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی **انتشار: حسین کریم زاده
3221/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده

مهدی صفایی در گفت گو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه صبح امروز شاهد ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه بودیم، افزود: با استفاده از ماشین آلات نسبت به پاکسازی و بازگشایی مسیر اقدام شده است.

وی در حال حاضر تردد را مسیرهای شمال و جنوب محور کندوان سنگین ذکر کرد.

همچنین طبق اعلام راهداری، تردد در محور هراز مسیر شمال و جنوب سنگین و در دیگر محورهای استان به صورت روان است.

کد خبر 6064419

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد
  • تردد ۳۷۰ میلیون نفر در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها
  • افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین
  • بیش از ۸۸۳ هزار گردشگر در جزیره قشم تردد کردند
  • ثبت ۱۳میلیون تردد نوروزی خودرو در آذربایجان شرقی
  • جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است
  • سوانح جاده ای در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت