Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون عمليات سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر با اشاره به اينکه 2 هزار و 975 نفر در حوادث و سوانح مصدوم شده اند، تاکيد کرد: امدادگران و نجاتگران جمعيت هلال احمر به 935 نفر از مصدومان خدمات درمان سرپايي ارائه کردند و 485 نفر نيز به مراکز درماني منتقل شدند؛ به علاوه 645 تن نيز توسط نيروهاي امدادي هلال احمر نجات داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پايگاه اطلاع رساني جمعيت هلال احمر، شاهين فتحي با اشاره به انجام ماموريت هاي امدادي هلال احمر از تاريخ يکم تا هفتم مهرماه سال جاري، گفت: 798 مورد عمليات امداد و نجات انجام شده است که از اين تعداد 489 مورد جاده اي، 27 مورد کوهستان، 170 مورد خدمات حضوري، 56 مورد شهري، 13 مورد صنعتي – کارگاهي، 27 مورد خدمات مناسبتي، 4مورد ساحلي، 3 مورد آتش سوزي جنگل و 2 مورد زمين لرزه بوده است.
وي به مجموع کل آسيب ديدگان در حوادث و سوانح اشاره کرد و ادامه داد: 2 هزار و 975 تن در حوادث آسيب ديده اند که از اين تعداد يک هزار و 506 نفر در حوادث جاده اي، 79 نفر حوادث کوهستان، 6 نفر در حوادث ساحلي،78 نفر در حوادث شهري، 12 نفر در حوادث صنعتي و کارگاهي و يک هزار و 413 نفر مربوط به خدمات حضوري بوده است.
معاون عمليات سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر درباره مجموع کل افراد اسکان داده شده از سوي اين سازمان، خاطرنشان کرد: 176 نفر از خدمات اسکان اضطراري جمعيت هلال احمر استفاده کرده اند.
وي به امدادرساني به يک هزار و 768 تن اشاره کرد و افزود: 647 نفر در حوادث جاده اي، 185 نفر در سيل و آبگرفتگي، 45 نفر در حوادث شهري، 11 نفر در حوادث صنعتي-کارگاهي، 32 نفر حوادث کوهستان امدادرساني شده اند؛ به علاوه 366 نفر نيز از خدمات حضوري بهره مند شده اند.
فتحي با اشاره به اينکه يک هزار و 420 نفر در حوادث و سوانح مصدوم شده اند، خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعيت هلال احمر به 935 نفر از مصدومان خدمات درمان سرپايي ارائه کردند و 485 نفر نيز به مراکز درماني منتقل شدند؛ به علاوه 645 تن نيز توسط نيروهاي امدادي هلال احمر نجات داده شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر خلفی اظهار داشت: این افراد در ۸۲۷ دوره آموزشی با کمک‌های اولیه، آموزش عمومی امداد و نجات، دوره تخصصی، دوره بازآموزی، دوره ضمن خدمت و آموزش همگانی آشنا شدند.

وی افزود: از این تعداد، ۳۲۸ دوره شامل: کمک‌های اولیه و آموزش همگانی ویژه برای ۱۳ هزار و ۸۵ نفر، ۱۷۳ دوره مخاطرات ویژه برای ۴ هزار و ۱۰۶ نفر و ۱۴۸ دوره مهارت‌های پایه داوطلبی ویژه برای ۳ هزار و ۷۰۰ نفر برگزار شد.

خلفی بیان کرد: همچنین سال گذشته، ۲۰ دوره مهارت‌های ویژه شرایط اضطرار در شرکت‌ها و مؤسسات ویژه متقاضیان برگزار شد که طی آن، ۳۷۰ نفر با اقدامات ضروری در شرایط اضطرار از جمله تزریقات، در دوره‌های ۵۰ ساعته آموزشی آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز تصریح کرد: ۱۶ دوره تخصصی آموزش عمومی امداد، آموزش عمومی نجات، آموزش تخصصی پیش بیمارستانی، ۲ دوره تخصصی اصول پیمایش و یک دوره پیش بیمارستانی، یک دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه (کد سه) و یک دوره تربیت مربی پایه، دوره بازآموزی مربیگری کد سه و مربیگری پایه، از دوره‌های تخصصی برگزار شده توسط هلال احمر استان البرز در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، معلمان، نیروهای بسیجی و سربازان تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گرفتند.

خلفی گفت: در حال حاضر جمعیت هلال‌احمر دارای هفت شعبه در سطح استان البرز است که با توجه به رشد و فعالیت خانه‌های هلال در محلات، سطح دسترسی اقشار مختلف مردم در مناطق دور از مرکز استان و شهرستان‌ها مهیا شده است.

کد خبر 6085141

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی