Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:41:26 GMT

فیلمهای سینمایی این هفته شبکه یک + پوستر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۲۰۹۲۳

فیلمهای سینمایی این هفته شبکه یک + پوستر

فیلم سینمایی روشنایی صبحدم، رقص روی یخ، یک نفر تا مگر، سفر به چزابه، گویا تر از کلام از امشب تا جمعه شب پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، فیلم سینمایی «روشنایی صبحدم» بامداد سه شنبه حدود ساعت 15 دقیقه بامداد پخش می شود،داستان این فیلم درباره خزیمه جوانی است که پس از بازگشت از سفر به کوفه می رسد و به سراغ خانواده نامزدش می رود تا قرارازادواجشان را برای دهم محرم بگذارد اما پدر نصیبه نامزدش حضور ندارد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

فیلم تلویزیونی «رقص روی یخ» به کارگردانی مجید اسماعیلی، هم بامداد چهارشنبه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.در خلاصه داستان فیلم با بازی سیروس همتی، یوسف خداپرست، علیرضا استادی و بهار کاتوزی آمده است: رحمان جوانی شهرستانی است که با چند کارگر دیگر در یک کارگاه یخ سازی در حومه تهران کار می کند. پدر رحمان بیمار است و او درصدد مهیا کردن پول و گرفتن دستمزد عقب افتاده اش جهت عمل وی است .

فیلم تلویزیونی «یک نفر تا مرگ» به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور، هم بامداد پنجشنبه حدود ساعت 45 : 1 دقیقه بامداد تقدیم بینندگان شبکه یک می شود، در خلاصه داستان فیلم آمده است که پنج نفر از اعضای یک تیم اطلاعاتی برای جلوگیری از ترور دانشمند هسته‌ای یک گروهک را زیر نظر دارند. علیرضا جلالی‌تبار، علی سلیمانی و سعید داخ در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

اما فیلم سینمایی آخر هفته هم «سفر به چزابه» معرفی شده است که قرار است پنجشنبه شب حدود ساعت 23 پخش شود.
در این فیلم به کارگردانی و نویسندگی رسول ملاقلی پورمسعود کرامتی، فرهاد اصلانی و حبیب دهقان نسب بازی کرده اند. در خلاصه فیلم آمده است: وحید در حال ساختن یک فیلم جنگی است، او از علی دوست آهنگسازش دعوت کرده تا با دیدن قسمتهایی از فیلم که آماده شده آهنگی بسازد اما علی نمی تواند با فیلم ارتباط درستی پیدا کند و..

فیلم سینمایی «گویاتر از کلام» به کارگردانی آنتونی فابیان، هم بامداد 15 مهر حدود ساعت 1 بامداد پخش می شود در خلاصه داستان فیلم آمده است: ماریا دختر نوجوان خونگرم و صمیمی است که در کنار خانواده خود در کمال خوشبختی زندگی می کند. او دو خواهر و یک برادر دارد و مادر و پدرش مهندس عمران و معماری هستند که در کار خود بسیار موفق می باشند. ماریا همه حرف‌ها، احساسات و آروزهایش را در دفتر خاطرات کوچکش ثبت می‌کند. تا اینکه روزی او بیمار و در بیمارستان کوچک شهر بستری می شود و...

انتهای پیام/

R1427/P1439/S4,34/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها

پوستر جدید رسانه KHAMENEI.IR بر اساس سروده رهبر انقلاب و با اقتباس از تصویر عبور موشک‌ها و پهپادهای ایرانی از فراز کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در عملیات وعده صادق رونمایی شده است.

دیگر خبرها

  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد