Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از مقام امام حسین (ع) توسط ارادتمندان اهل سنت شهرستان بندرترکمن در حوزه علمیه نورالعدل برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ عشق و ارادت مردم مسلمان به اهل بیت مذهب نمی شناسد، هر کسی وقتی از سرگذشت واقع کربلا مطلع می شود و از علت شهادت مظلومانه این امام با خبر می شود عاشق و شیفته او می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایام محرم امسال هم مانند سالهای گذشته مردم اهل سنت به همراه علمای اهل سنت گلستان مراسم سوگواری فراوانی را تدارک می بینند.

حوزه علمیه نور العدل بندرترکمن هم شب گذشته به اتفاق جمع کثیری از دوستداران امام حسین(ع) مراسم تجلیلی را برگزار کرده اند، در این مراسم آخوند عبدالجبار میرابی مدیر حوزه علمیه قره تپه سخنران این مراسم بود.

امام جمعه شهرستان بندرترکمن به همراه فرمانده سپاه ناحیه بندرترکمن نیز در این مراسم حضور داشته اند. لازم به ذکر است این پایگاه مقاومت جزء پایگاه موفق در زمینه ایجاد وحدت بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا| ناکامی زنجانیان و قابلی در فینال دانهیل

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در آغاز دومین روز مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا در مالزی رقابت‌های فینال دانهیل برگزار شد و حسین زنجانیان و طاها قابلی دو نماینده کشورمان نتوانستند در مرحله فینال عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

حسین زنجانیان به مقام ششم رسید و طاها قابلی نیز سیزدهم شد.

در این ماده ۱۹ رکابزن حضور داشتند که در نهایت رکابزن تایلندی به مقام قهرمانی دست یافت.

در دیگر مسابقات امروز رکابزنان رده سنی جوانان در ماده دانهیل به رقابت پرداختند و نماینده کشور اندونزی به مقام قهرمانی رسید.

همچنین مدال طلای دانهیل بزرگسالان زنان به رکابزن اندونزی رسید. رکابزن تایلند دوم شد و دیگر نماینده اندونزی مقام سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناکامی زنجانیان و قابلی در فینال دانهیل قهرمانی آسیا
  • دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا| ناکامی زنجانیان و قابلی در فینال دانهیل
  • رسانه‌ها بر ترویج حدیث اهل بیت(ع) سرمایه‌گذاری بیشتری کنند
  • معلمان نمونه کردستان تجلیل شدند
  • گزارش خبرنگار تسنیم از تکریم ۷۵۰ معلم نمونه اصفهان + فیلم
  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • مراسمی در تجلیل از معلمی شهید
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)