Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید تاکنون دو هزار و ۹۰۰ بسته لوازم التحریر به همت بسیج سازندگی سپاه نینوا و کمیته امداد استان گلستان در بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛ امان اله حسین پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این فعالیت های خیرخواهانه با هدف محرومیت زدایی توافق نامه ای در سال جاری بین قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی کشور و کمیته امدادبه منظور تهیه لوازم التحریر منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پور با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات تحصیلی به دانش آموزان مناطق محروم افزود: موسسه خیریه حضرت رقیه (س) توزیع بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان مقاطع دبستانی و دبیرستانی را برعهده داشت.

وی با اشاره به ارزش ۷۵ هزار تومانی هر بسته لوازم التحریر گفت: هزار و ۴۵۰ بسته در مقطع ابتدایی و هزار و ۴۵۰ بسته لوازم التحریر در مقطع متوسطه اول و دوم در اختیار دانش آموزان پنج منطقه ی محروم استان گلستان داده شده است.

حسین پور اعلام کرد: کمیته امداد استان گلستان ۷۳۸ بسته لوازم التحریر به شهرستان کلاله، ۵۵۸ بسته به شهرستان مراوه تپه،۹۰۲ بسته به شهر داشلی برون، ۴۲۶ بسته به شهرستان گالیکش و ۲۷۶ بسته به شهرستان گمیشان تحویل داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان