Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی مرزبانی استان گلستان گفت: پل چات روستای مرزی کرند در بخش داشلی برون گنبدکاووس که بر اثر سیل تخریب شده بود با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد ریال در هفته ناجا به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, حسین لیاقی, ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شرق گلستان در دفتر خبرگزاری ایرنا شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: پل چات روستای مرزی کرند در بخش داشلی‌برون گنبدکاووس که بر اثر سیل تخریب شده بود با اعتبار بیش از 12 میلیارد ریال در هفته ناجا به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پل جزء, پروژه های ملی استان گلستان است که در هفته ناجا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون اجتماعی مرزبانی گلستان افزود: با تخریب این پل, راه ارتباطی مرزی بسته شده بود که با احداث این پل راه ارتباطی مرزی تا حدود 50 کیلومتر نزدیک تر خواهد شد.

لیاقی تصریح کرد: شعار امسال هفته ناجا امنیت برای همه, مرزبانی برای امنیت است و در این هفته بیش از 50 برنامه شاخص در این هفته توسط مرزبانی استان برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی مرزبانی گلستان تاکید کرد: افتتاح چند پروژه در نقاط مرزی بندرترکمن و افتتاح پل چات روستای کرند گنبدکاووس از مهم‌ترین پروژه‌های هفته ناجا توسط مرزبانی است.

لیاقی یادآور شد: ترک تحصیل و خودکشی یکی از آسیب‌های جدی در نقاط مرزی است که مرزبانی با همکاری دستگاه‌های مرتبط سعی و تلاش کرده در طول سال آموزش‌های همگانی جهت فرهنگ‌سازی و پیشگیری این آسیب‌ها انجام دادیم.

معاون اجتماعی مرزبانی گلستان گفت: تشکیل شورای اداری در مرز اینچه‌برون و در نقطه مرزی بندرترکمن, نشست با سران و بزرگان طوایف و ریش سفیدان, حضور کارکنان در نمازجمعه و سخنرانی فرماندهان مرزی در نمازجمعه, دیدار با خانواده شهدا, غبارروبی مزار شهدا و غیره جزء برنامه های مرزبانی در هفته ناجا است.

لیاقی اظهار کرد: ساختمان کنابخانه روستای کرند قدیمی است و قبلا حمام این روستا بوده و در حال حاضر به علت ترک‌های دیوار آن تنها کتاب امانت می‌دهد که مرزبانی گلستان از طریق اداره دفتر تحقیقات کاربردی که در حوزه‌های پژوهشی و علمی فعالیت دارد این موضوع را پی گیری تا ساختمان نوسازی و یا مکانی به عنوان کتابخانه در این روستا در نظر گرفته شود.

جواد کارکن رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گنبدکاووس هم در این نشست اظهار داشت: با همکاری بخشداری داشلی‌برون, مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی در منطقه تنگلی گنبدکاووس در روز دوشنبه هفته آینده در نزدیکی دریاچه آجی گل با برآورد هزینه بیش از یک میلیون تومان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گنبدکاووس افزود: همایش پیاده روی روستای داشلی‌برون از دیگر برنامه‌های هنگ مرزی در هفته ناجا خواهد بود که مسابقه طناب کشی نیز در این هفته انجام می‌شود.

کارکن تصریح کرد: ما معتقدیم در هر برنامه فرهنگی و اجتماعی که مردم دخیل بودند کارها سریع‌تر انجام شده و رویکرد ما در برگزاری برنامه‌ها بیشتر مردمی است.

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گنبدکاووس تاکید کرد: بیشترین مشکل مردم مرزنشین بیکاری و پیامد آن فقر است و با توجه به خشکسالی‌های پی در پی سبب می‌شود تا مردم از نقاط مرزی مهاجرت کنند.

انتهای پیام/

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس

بهرام عیدی در حاشیه اردوی جهادی خدماتی مخابرات استان گلستان در گنبدکاووس گفت: ۳۷ گروه خدماتی جهادی مخابرات منطقه گلستان با تعویض و رفع خرابی‌های ۱۳۵ کله پست مخابراتی با اعتبار ۱٠ میلیارد ریال تلفن‌های ثابت ۲ هزار مشترک را وصل کردند.

تاغان کسلخه مسئول شبکه مخابرات گنبدکاووس نیز از اجرای سه برنامه افزایش ارتفاع کابل کشی، تغییر ارتفاع جعبه پست‌های مخابراتی از ۲ متر و ۴٠ سانتیمتر به حدود ۴ متر، حذف جعبه پست و وصل مستقیم کابل‌های مخابراتی در داخل مجتمع‌های تجاری و اداری جهت پیشگیری از سرقت سیم و کابل خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس