Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قصرشيرين- ايرنا- معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: ارتش از آمادگي بالايي در دفاع از تماميت ارضي کشورمان برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، امير سرتيپ محمدحسين دادرس روز دوشنبه در حاشيه برگزاري سومين مرحله رزمايش بزرگ حيدر کرار با عنوان رزمايش مشترک اقتدار در منطقه عمومي مرز رسمي پرويزخان شهرستان قصرشيرين که با حضور امير سرتيپ کيومرث حيدري فرمانده نيروي زميني ارتش و جمعي از فرماندهان برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: ارتش تابع ولايت است و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را با تمام توانش پشتيباني مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: نظام مقدس کشورمان در سياست هايش حاکميت ارضي کشور همسايه را به رسميت مي شناسد و به همان اندازه اي که نظام از ما بخواهد در صحنه هستيم.
معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران بيان کرد: رزمايش يک آمادگي براي به ظهور رساندن توانمندي ها و تمرينات با هم در همه حوزه هاي رسته اي و نيرويي است.
سرتيپ دادرس با بيان اين که اگر رزمايش از نيروي نظامي گرفته شود آن نيرو از بين مي رود، افزود: زيرا نيروي نظامي با رفاه بيگانه است و فرمانده معظم کل قوا از ما خواسته اند که پا به رکاب باشيم و در هر زمان و کمترين مکان آماده يک رزمايش بزرگ هستيم.
وي با بيان اين که رزمايش نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با برگزاري رزمايش در ديگر کشورها تفاوت دارد، ادامه داد: رزمايش هاي برگزار شده برگرفته و الهام بخش از صحنه واقعي رزم و هشت سال دفاع مقدس است.
معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران اضافه کرد: در يک ارزيابي و رصد عمده رزمايش هاي دنيا مي بينيم که فاصله آن با رزمايش هاي نظام مقدس ما خيلي زياد است زيرا تيم ها، گروهاي رزمايش ، لشکر و قرارگاه ها عمدتا چيزي را ظاهر مي کنند که عين واقعيت صحنه نبرد است.
سرتيپ دادرس با بيان اين که در اين رزمايش آمادگي نيروي زميني خوب ارزيابي شده است، گفت: نيروي زميني فرماندهان خوبي داشته و به حمدالله امروز وضعيت در صحنه نيروي زميني را ممتاز ارزيابي مي کنيم.
وي گفت: نيروي نظامي اگر خودکفا و متکي به داخل و توانمندي هاي خود باشد امنيت آفرين است و اگر استقراضي و تکيه اش به بيرون باشد نه تنها امنيت نمي آورد بلکه امنيتش را نيز به حراج مي گذارد.
وي افزود: کشورهاي منطقه بيشتر تجهيزات خود را از ديگران تهيه مي کنند اما ارتش جمهوري اسلامي ايران تمام تجهيزات آن بومي است که در راستاي دفاع از مرزهاي کشور به کار گرفته مي شود.
وي اظهارداشت: با تلاش نيروهاي ارتش جمهوري اسلامي ايران، امنيت کامل در مرزهاي کشورمان برقرار است و تمام تحرک هاي آن سوي مرز با ابزار الکترونيکي بصري که در اختيار داريم به طور کامل رصد مي شود.
وي اضافه کرد: تمام تجهيزات نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران بومي است و براي مقابله با هر تهديدي آماده به کار گيري است.
رزمايش بزرگ حيدر کرار روز يکشنبه 2 مهر ماه جاري در منطقه عمومي پرويزخان آغاز شده است.
قصرشيرين در غرب کرمانشاه با بيش از 27 هزار تن جمعيت 186 کيلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد اين مرزها 2 مرز رسمي و فعال خسروي و پرويزخان قرار دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنين باباخاني ** انتشار دهنده:علي مولوي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه

تین نیوز

اعلام آمادگی مجدد راه آهن جمهوری اسلامی ایران جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه

به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن، علیرغم طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم ریلی افغانستان، با توجه به رویکرد توسعه ای راه آهن در حوزه کریدورهای بین المللی ریلی، راه آهن جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود جهت اعزام ۱۰ واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه را اعلام نموده است.

متاسفانه پس از گذشت هفت روز، کنسرسیوم مذکور هنوز مجوز  گمرک را برای ترانزیت واگن های مذکور اخذ نکرده است.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر آمادگی خود را جهت حمل این واگنها پس از وصول تاییدیه گمرک اعلام می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی