Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمدرضا داورزنی معاون حرفه ای و قهرمانی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیاو اقیانوسیه با حضور بیش از 6 هزار ورزشکار دختر و پسر از 64 کشور آسیایی و برای نخستین بار تیم هایی از اقیانوسیه در عشق آباد ترکمنستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با بیان اینکه این بازی ها جزء رقابت های رسمی و مهم شورای المپیک آسیا محسوب می شود، گفت: شرکت گسترده 64 کشور حاکی از اهمیت چنین مسابقاتی دارد.

داورزنی ادامه داد: از اهداف مهم حضور در این بازی ها، ارزیابی استعدادها و کسب تجربه برای جوانان ورزشکار ایرانی است و وجود چنین عرصه های رقابتی، سکوی پیشرفت و رشد ورزشکاران خواهد بود بنابراین دستیابی به اهداف وزارت ورزش و جوانان را ممکن می سازد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: این رویداد خصوصا در حوزه رشته هایی که نه در بازی های آسیایی و نه در المپیک حضور دارند، فرصتی مغتنم است تا ورزشکاران آن ها با شرکت در مسابقات رسمی به کسب تجربه و مدال پرداخته و اعتماد به نفس و انگیزه رشد مهارت های ورزشی خود را تقویت کنند.

داورزنی حضور خوب بانوان ایرانی در این رقابتها را ستایش کرد و اظهار کرد: برای اولین بار در این دوره از بازی ها شاهد حضور دختران در دو رشته کشتی آلیش و بسکتبال سه به سه بودیم که بطور قطع و یقین ثمرات مثبت و فراوانی را برای ورزش بانوان در آینده به دنبال خواهد داشت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری این رقابت ها در شرایطی است که هر روز و هر ساعت در قاره اروپا تحت عناوین گوناگون شاهد برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی مختلف هستیم و حضور نداشتن و بی ارزش نگاری مسابقات داخل سالن آسیا جفای بزرگی به ورزش کشور و کل مجموعه ورزشی آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/

اظهارات داورزنی درباره بازی های داخل سالن ترکمنستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا