Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@17:58:02 GMT

جزئیات حملات انتحاری امروز دمشق+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۲۴۳۳۶

جزئیات حملات انتحاری امروز دمشق+تصاویر

تروریست‌های انتحاری اقدام به انجام عملیات انتحاری در مرکز پایتخت سوریه کردند که خسارت‌های زیادی به جا گذاشت، دست‌کم ۱۰ شهروند سوری هم جان باخته‌اند. آفتاب‌‌نیوز : یک تروریست تکفیری اقدام به عملیات انتحاری در مرکز دمشق کرد، این حمله انتحاری به مرکز پلیس در محله المیدان صورت گرفت.
تروریست تکفیری سوار بر یک خودروی بمب‌گذاری شده به مرکز پلیس در این مکان حمله کرد،‌دو تروریست انتحاری دیگر هم خود را در این مکان منفجر کردند، در پی این انفجارها، این مرکز هدف حملات مسلحانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش منابع سوری، عملیات انتحاری امروز را سه تروریست انجام داده‌ اند که اولین حمله در نوع خود است که از چند ماه پیش اطراف پایتخت را هدف قرار می‌دهد.
این حملات با یک خودروی بمب‌گذاری شده آغاز شد که در اطراف محله المیدان منفجر شد و پس از آن، یک تروریست انتحاری خود را در نزدیکی بخش پلیس المیدان منفجر کرد، آنگاه سومین تروریست انتحاری از تجمعی که در نتیجه انفجارهای قبلی به وجود آمد، سوء‌ استفاده کرده و خود را در داخل مرکز پلیس منفجر کرد.
تا کنون هیچ آمار رسمی درباره تعداد تلفات این حملات تروریستی اعلام نشده،‌اما آمار اولیه از جان باختن دست‌کم هفت نفر و زخمی شدن شمار دیگری از غیرنظامیان و نیروهای پلیس مستقر در منطقه حکایت می‌کند.
پاسگاه پلیس محله المیدان چند ماه پیش هم هدف حمله تروریست‌ها قرار گرفته بود.
یک منبع امنیتی در گفت‌وگو با تسنیم از یک تروریست انتحاری که در منطقه متواری شده است، سخن گفت و دستگاه‌های امنیتی در حال تعقیب وی هستند.
پایگاه‌های خبری وابسته به گروه‌های تروریستی از دو زن سخن گفته‌اند که عملیات انتحاری را در محله المیدان انجام داده‌اند، دستگاه‌های امنیتی هنوز این خبر را تایید نکرده‌اند.
انفجارهای امروز سبب بروز ویرانی گسترده در محله المیدان شده است، این انفجارها بسیار قوی گزارش شده است.
نیروهای امنیتی، ورودی‌ها و خروجی‌های منطقه‌ای را که انفجارها در آن رخ داده، برای جلوگیری از رخنه تروریست‌های دیگر مسدود کرده‌اند.
سرلشگر محمد الشعار وزیر کشور سوریه وارد محله المیدان شده است.
آخرین آمار از تلفات این انفجارهای تروریستی از جان باختن 10 نفر و زخمی شدن بیش از 20 نفر دیگر حکایت می‌کند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • (ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است