Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با اعلام ممنوعیت آغاز طرح جدید در استان گفت: بر اساس بخشنامه بودجه سال 96، محدودیت‌هایی از جمله ممنوعیت آغاز طرح های جدید لحاظ شده است. مجید خدابخش امروز در نشست مشترک مجمع نمایندگان و اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ، با اشاره به ابلاغ بخشنامه بودجه امسال از سوی دولت ، گفت: از دیگر تأکیدات این بخشنامه این است که طرح های قابل افتتاح در سال 97 باید در اولویت همه دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با بیان اینکه وضع منابع مالی و درآمدهای دولت، مشخص است و نباید در اقدامات استانی به منابع دولتی تکیه کنیم، افزود: همه دستگاه های اجرایی موظفند برای جذب اعتبارات از محل سرمایه گذاری های داخلی و خارجی تلاش کنند.
استاندار با بیان اینکه امکان بهره برداری کامل از طرح های نیمه تمام استان با تخصیص اعتبارات دولتی وجود ندارد، تصریح کرد: با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی و همچنین افزایش سرمایه گذاری در حوزه های مختلف می توانیم بسیاری از مشکلات استان را حل کنیم.
خدابخش با اشاره به پیچیدگی های خاص استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی ، از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست برای توزیع عادلانه اعتبارات ، صندوق توسعه استانی ایجاد کنند .
وی همچنین با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، اظهار کرد: تبریز 2018، افتخار استان و ایران است و تلاش می کنیم میزبان خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی در تبریز و دیگر شهرستان های استان باشیم.
خدابخش در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان استان مبنی بر لزوم استفاده بیشتر از اعتبارات در نظر گرفته شده دولت برای حوزه روستایی و عشایری گفت: پیگیری های لازم را انجام می دهیم و با توجه به اینکه محدودیتی در استفاده از این اعتبارات برای استان ها وجود ندارد، سعی می کنیم سهم بیشتری از رقم در نظر گرفته شده را برای استان جذب کنیم.
وی در ادامه با اشاره به آخرین وضع مصرف برق و گاز در آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون مصرف برق در استان بیشتر از میزان تولید آن است و باید با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، سیاست های مناسبی برای ایجاد توازن و همچنین افزایش سرمایه گذاری های در حوزه برق اتخاذ کنیم.
در این نشست مدیران دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی از آخرین وضع حوزه های مختلف استان گزارش دادند و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس هم به بیان نظرات و دیدگاه های خود در موضوعات مختلف پرداختند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر

بر اساس اطلاعیه شرکت گاز آذربایجان شرقی به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و سه روستای کلیبر شامل گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر