Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - 2 ملي پوش و يک مربي تيم ملي وزنه برداري ايران موفق به دريافت ويزاي آمريکا نشدند.
به گزارش "ورزش سه"، کاروان وزنه برداري ايران براي دريافت ويزاي آمريکا جهت حضور در مسابقات جهاني 2017 به دوبي سفر کرده بود.
علي مرادي رئيس فدراسيون به همراه محسن بيرانوند سرمربي تيم ملي وزنه برداري بزرگسالان کشورمان، غلامرضا سياهپور دبير فدراسيون، مجيد عسگري(دسته 69 کيلوگرم)، کيانوش رستمي، مسعود چترايي، علي ميري، صالح چراغي(دسته 85 کيلوگرم)، سيد ايوب موسوي و سهراب مرادي (دسته 94 کيلوگرم)، محمدرضا براري، عليرضا سليماني، علي هاشمي (دسته 105 کيلوگرم)، بهداد سليمي، همايون تيموري و سعيد علي حسيني (دسته 105+ کيلوگرم) اعضاي کاروان وزنه برداري کشورمان را در اين سفر تشکيل مي دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرايطي که وزنه برداران امروز به سفارت آمريکا در دوبي مراجعه کرده بودند و براي دريافت ويزا مصاحبه کردند، 2 ملي پوش،‌يک مربي و مديرروابط عمومي فدراسيون از اخذ ويزا منع شدند.
صالح چراغي وزنه‌بردار دسته 85 کيلوگرم، سيد ايوب موسوي در دسته 94 کيلوگرم، احسان شريف احمدي ماساژور تيم ملي و مدير روابط عمومي فدراسيون اين چهار نفر هستند که توسط سفارت آمريکا ريجکت شدند.
با اينکه در نامه منتشر شده توسط سفارت آمريکا، اعلام شده اين تصميم در استيناف قابل تجديدنظر است؛ اما مراحل اعتراض ايران 6 ماه به طول مي انجامد، در شرايطي که مسابقات جهاني کمتر از 2 ماه ديگر برگزار مي شود.
با خط خوردن 2 وزنه بردار برنامه هاي تيم ملي بهم مي ريزد و با خروج آنها از ميان نفرات اعزامي بايد ديد کادرفني چه تصميمي خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان فاتح مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران

کرمان با کسب هفت مدال طلا، سه نقره و پنج برنز بر سکوی قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان ایران ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.

۱۲۶ وزنه‌بردار (۵۳ ورزشکار در بخش نوجوانان و ۷۳ ورزشکار در بخش جوانان) در کنار ۴۱ مربی از ۲۸ استان در بخش دختران مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران با هم به رقابت پرداختند.

در پایان کرمان در رده‌بندی مدالی مسابقات نوجوانان با کسب هفت مدال طلا، سه نقره و پنج برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، همدان میزبان با کسب شش طلا و سه نقره نایب قهرمان شد و تیم اردبیل هم با چهار طلا و دو برنز به مقام سوم دست پیدا کرد.

کد خبر 751926

دیگر خبرها

  • کرمان فاتح مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • واکنش سخنگوی کشتی آمریکا به دوپینگ بروکس و بازگشت تیلور
  • شی در صربستان: هرگز بمباران سفارت چین در بلگراد توسط آمریکا را فراموش نمی‌کنیم
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • کشته شدن الکساندر پلیشنکو رقیب اوکراینی کیانوش رستمی در جنگ
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • رقیب کیانوش رستمی کشته شد!
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی