Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنج ماه اول امسال برای نخستین بار پس از انقلاب میزان طلاق در خراسان رضوی 13 و یک دهم درصد کاهش یافت به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی در نشست اتاق فکر اندیشه ورزان تحکیم بنیان خانواده در استانداری خراسان رضوی گفت: با کارهای جامع و بنیادین در بین خانواده های خراسان رضوی امروز شاهد کاهش 13 و یک دهم درصدی طلاق در 5 ماهه نخست امسال در استان هستیم که این آمار برای نخستین بار پس از انقلاب ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جواد حسینی افزود: طرح جامع زوج ایرانی که در استان در شش کارگروه تشکیل شد باید به عنوان لایحه در کمیسیون فرهنگی اجتماعی زنان خراسان رضوی مطرح و کارگروه با بررسی دقیق تر و برنامه ریزی شده این طرح را به نتیجه مطلوب برسانند.وی از پرداخت 77 هزار فقره وام ازدواج در سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور بیش از 36 هزار فقره وام ازدواج به زوجهای جوان پرداخت شد.حسینی افزود: با تلاش فعالان اقتصادی و مدیران اجرائی استان بیش از یکصد و 75 هزار شغل پایدار در خراسان رضوی بوجود آمد.ایجاد ستاد دائمی و عالی ازدواج و خانواده در خراسان رضوی، تصویب طرح جامع زوج ایرانی برای ساماندهی فعالان ازدواج و برگزاری جشنواره کوثر از مهمترین مصوبات کمیته فرهنگی حوزه خانواده استانداری خراسان رضوی بود.خدمات گیرندگان(زوجهای جوان)، تشکلهای دولتی و غیردولتی، مشاوران و روانشناسان خانواده، فعالان اقتصادی حوزه ازدواج و خیرین ازدواج 5 گروه فعال شبکه طرح زوج ایرانی در خراسان رضوی هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی کاهش حوادث در شبکه برق منطقه سبزوار گفت: برای رفع ناترازی مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها در بخش کشاورزی نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور آغاز شد .

خدابنده افزود: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو این مصوبه ابلاغ شد و همه مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب پنل خورشیدی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.


وی گفت :‌برای امسال و در مرحله نخست هزار پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز و استقبال کشاورزان این میزان افزایش خواهد یافت و ۳۵ شرکت پیمانکاری آماده نصب این پنل‌ها هستند .

 خدابنده افزود:  با هماهنگی با استانداری و دیگر مراجع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان اقداماتی را انجام شده است  تا روند اجرای کار تسریع شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • کاهش۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به دلیل خشکسالی
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر