Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال نفت طلاييه گفت: نمي‌دانم آقاي جهانيان گذشته را فراموش کرده‌اند و آن زماني که به من التماس مي‌کردند تا قرارداد ببندم و با ما يک عکس بگيرند.
به گزارش مشرق، علي کريمي در مورد حضورش در تمرينات تيم نفت در حاليکه حميد درخشان به عنوان سرمربي اين تيم اعلام شده گفت: ما هم مثل شما در رسانه‌ها از اين خبر مطلع شديم و اين خبر را روي سايت‌ها خوانديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم با باشگاه قرارداد داريم و حرفه‌اي و منطقي اين بود که طبق قرارداد و برنامه‌اي که داريم در تمرينات حاضر شويم که آن کار را کرديم.
سرمربي نفت در مورد پيامکي که به مالک باشگاه داده بود که به دنبال مربي باشد، اظهار داشت : من که در مورد پيامک دادن صحبتي نکرده بودم، قبل از آن پيامک هم صحبت‌ها و پي‌ام‌هاي ديگري هم بوده است بابت گرفتاري و مشکلاتي که تيم داشت و کم و کسري‌هايي که وجود داشت. در ادامه گفته بودم اگر با اين شرايط ترتيب اثري داده نشود و اتفاقي رخ ندهد، شرايط براي ادامه همکاري مهيا نيست. اين مسائل مربوط به دو روز قبل از بازي با سپاهان بود که اتفاق افتاد، در آن بازي تيم با روحيه خوب 3 امتياز را گرفت و سپس اين اتفاقات افتاد که به نظرم درست نيست، ايشان مالک باشگاه هستند ولي هر کاري قوانين و قواعد خودش را دارد، ايشان بايد از همان طريق اقدام کنند. نمي‌دانم مشاورانش چه کساني هستند که چنين مشاوره‌هايي به او مي‌دهند اما در نهايت اميدوارم اين مشاوره‌ها به سودش تمام شود.
کريمي در مورد اينکه مالک باشگاه گفته شرايط تيم نفت خيلي تغيير کرده، بحث هتلينگ و زمينه تمرين تيم خيلي عوض شده و ماليات‌ها پرداخت شده است، گفت: من در جريان ماليات نيستم و در حيطه کاري من اين مسائل نيست، اما اتفاقاتي در اين چند روزي که ما آمديم افتاده ولي آنگونه هم که ايشان مي‌گويد نيست. توپ‌هاي تمرين ما را ببينيد چند مدل توپ در تمرين داريم، توپ نرمال‌ها و معمولي‌ترين امکاناتي است که يک تيم براي تمرين و بازي نياز دارد، شايد ايشان چيزهاي ديگري را مي‌بيند و در جريان نيست. خيلي وقت است ايشان را نديده‌ايم، آخرين بار روز بازي با سپاهان مالک باشگاه را در هتل ديده‌ايم. يک ساعت با همکارانش نشستند و صحبت کردند و رفتند. اگر ايشان به اين مسائل امکانات مي‌گويند پس ما در خيلي از جاها اين‌ها را نديده‌ايم. نرمال‌ترين امکانات را مي‌گويم امکانات خاص و استثنايي منظورم نيست. ما هيچ جا امکانات تيم‌هاي فوتبال را نديده‌ايم.
وي در مورد اينکه مالک باشگاه گفته شما مدرک A آسيا را نداريد و نمي‌توانيد در آسيا روي نيمکت بنشينيد را هم از دلايل قطع همکاري با شما عنوان کرده‌اند،‌گفت: بحث اين صحبت‌ها نيست ايشان آنقدر مشاور درست و حسابي در اطرافشان هست که چنين چيزهايي را مي‌گويند. در آسيا اسم من به عنوان سرمربي نمي‌تواند درج شود کما اينکه در همان ليگ برتر خودمان به عنوان مربي درج شده زيرا مدرک A ندارم.اما از همکارانم که در کادر فني هستند مثل امامي‌فر که مدرک A آسيا را دارد مي‌توانيم اسمش را به عنوان سرمربي بدهيم و مشکلي نيست. نمي‌دانم ايشان گذشته را فراموش کرده‌اند و آن زماني که به من التماس مي‌کردند تا قرارداد ببندم و با ما يک عکس بگيرند. قبلش مي‌توانستند تحقيق کنند يا با همان کادر فني قبلي ادامه بدهند، هر صحبتي که مالک باشگاه مي‌کند عليه خودش است بهتر است يک مقدار سکوت کند و ببيند تفکر جامعه و مردم چه چيزي است، با اين شرايط وضعيت بهتر خواهد شد.
کريمي در مورد اينکه حکم او در قرارداد سرمربي درج شده، گفت: افرادي به فوتبال ما مي‌آيند که نمي‌دانم به دنبال چه چيزي هستند، قرارداد من به عنوان سرمربي درج شده است اصلا فرض را هم بگيريد قرارداد من مربي بوده مگر من در همه رسانه‌ها همه کاره فني تيم اعلام نشدم، در اين قرارداد هم اگر اسم من مربي خورده بود چه اتفاقي مي‌افتاد؟‌ 21 روز است به اين عنوان در حال کار کردن هستم اکنون اتفاقات ديگر مي‌خواهد بيفتد، فکر نمي‌کنم اين کارها درست باشد. ايشان فعلا به عنوان مالک باشگاه معرفي شده‌اند و حق هرگونه کاري دارند اما اگر بخواهند با عوام‌فريبي و اين جور مسائل کار کنند اشتباه مي‌کنند. زيرا همه چيز به ضرر خودشان است.
سرمربي نفت تصريح کرد: ايشان به عنوان مالک حق دارد کادر فني‌اش را مشخص کند، اما طبق اصول و قوانين که وجود دارد، مشکلي وجود ندارد تا وقتي من به عنوان سرمربي تيم هستم کارم را با تيم ادامه مي‌دهم تا ببينيم در آينده چه اتفاقاتي مي‌افتد. اميدوارم هر اتفاقي که مي‌افتد در مجموع به سود باشگاه نفت باشد تا از اين شرايط خارج شود حالا ما باشيم و نباشيم اصلا مهم نيست.
کريمي در مورد اينکه بازيکنان به خاطر او به تيم نفت آمده‌اند اظهار داشت: يکسري از اين بازيکنان از قبل هم بوده‌اند يکسري هم بعد از ما به تيم اضافه شده‌اند. شما مي‌توانيد برنامه تمريني ما که تا 9 آبان که بازي با استقلال است ببينيد. قطع همکاري هم اصول و حساب و کتابي دارد که در همه دنيا آن را مي‌بينيد، همين چند روز پيش بايرن مونيخ آنجلوتي را برکنار کرد. هر چيزي قوانين و اصولي دارد، که اتفاق مي‌افتد اينجا که ما چنين چيزي را نديده‌ايم اما پيش مي‌رويم تا ببينيم حق با چه کسي است.‌
کريمي در مورد اينکه اتفاقات زمان پرسپوليس دوباره تکرار خواهد شد وقتي علي دايي سرمربي بود و حميد درخشان هم به تمرينات آمد،‌ عنوان کرد: ايشان از روزي که آمدند خيلي مصاحبه کردند در راديو، تلويزيون و رسانه‌ها، از مني که به عنوان مسئول کادر فني هستم بيشتر مصاحبه کرده است، يک مصاحبه با يک سايت قبل از اين داستان‌ها داشتم،‌ دو مصاحبه مطبوعاتي انجام دادم، دو نشست خبري قبل از بازي هم رفتم، سه مصاحبه هم بعد از بازي رفتم. يک نشست خبري قبل از بازي را به خاطر جلسه‌اي که داشتم نرفتم. اما شما آمار را در بياوريد ببينيد ايشان چقدر مصاحبه کرده‌اند. حق دارد دوست دارد مصاحبه بکند. در مجموع ما کارمان را انجام مي‌دهيم تا ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد. توصيه دوستانه من به ايشان اين است اگر مي‌خواهند شاهد آن اتفاقات نباشند، چنين کارهايي نکنند. ايشان مالک باشگاه هستند. در نهايت اين اتفاقات براي تيم خودش در ادامه راه مشکل‌ساز مي‌شود. فکر مي‌کنم ايشان تيم فوتبال برايش مهم نيست چون اگر مهم بود، اين اتفاقات نمي‌افتاد ما تيم را از دوازدهم جدول تحويل گرفتيم و به نهم جدول رسانديم، در سه بازي يک برد يک باخت يک مساوي نتيجه بدي نيست. براي کسي که با اين شرايط تيم را تحويل گرفته است تا روزي که باشم کارم را با قدرت ادامه مي‌دهم. ايشان اين مسائل را در نظر ندارد که همه مسائلي که در برنامه مختلف تلويزيوني پخش شده در آرشيو موجود است. طبيعتا اين مسائل در برنامه تلويزيوني به نمايش گذاشته مي‌شود برايم مهم نيست اما براي خودم متاسفم که وارد چنين همکاري شده‌ام. اما من مي‌گويم انسان‌ها ارزش يکبار اعتماد کردن را دارند. من اين اعتماد را کردم اما پشيمان هستم شجاعتش را دارم که بگويم پشيمانم، اگر در اين شرايط قرار بگيريم طبيعتا راهکارهايش را هم دارم که با اين جور قضايا به خوبي مقابله کنم، روزهاي آينده را خواهيم ديد هيچ مشکلي نيست.
سرمربي نفت افزود:‌روز اولي هم که به نفت آمدم گفتم در آلمان هم که بازي مي‌کردم، الکس‌نوري را هم در تيم آلماني کسي نمي‌شناخت اما آمدند و خوب کار کردند. من مالک باشگاه را که اصلا نمي‌شناسم او مي‌تواند هر کسي را به عنوان سرمربي بياورد مشکلي هم نيست. او مالک باشگاه است و مي‌تواند تيمش را هم آتش بزند. به من ارتباطي پيدا نمي‌کند. چون اختيارش را دارد و پولش را هم مي‌دهد. اما هر چيزي اصولي دارد که بايد رعايت شود. در نهايت تا تهش اين قضيه را پيگيري مي‌کنم. اگر او آدم منطقي بود حداقل در مورد من تحقيقي مي‌کرد بعد اين داستان‌ها را شروع مي‌کرد.
کريمي در مورد اينکه مدت مالکيت مالک باشگاه نفت چقدر است،‌گفت: ايشان مالکيت يک ماهه در نفت دارند، در صحبت‌هايم هم گفتم ايشان فعلا مالک باشگاه هستند. بايد ببينيم در ادامه چه اتفاقاتي مي‌افتد.
وي در مورد اينکه در مورد مبلغ پرداخت به بازيکنان خبر دارد که اين پرداخت‌ها منظم انجام شده يا نه، اظهار داشت:‌ طبيعي است که من بايد در جريان باشم تا بتوانم راحت با بازيکنان کار کنم، مي‌توانيد در اين مورد از بازيکنان بپرسيد که مالک قبلي که همان بهنام پيشرو بود، 10 درصد نقدي به بازيکنان پول پرداخت کرده بود، ايشان هم چکي به تاريخ 10 ماه براي بازيکنان صادر کرده‌اند. خودتان با اين شرايط دو دو تا چهار کنيد ببينيد شرايط چگونه است. بحث اين مسائل نيست بازيکنان قرارداد دارند و کارشان را انجام مي‌دهند. بحث اين مسائل نيست بازيکنان قرارداد دارند و کارشان را انجام مي‌دهند. ما هم تمرينات را انجام مي‌دهيم انشاالله هر اتفاقي مي‌افتد، خير باشد و براي باشگاه نفت اتفاقات خوبي بيفتد.
علي کريمي در مورد ا ينکه شايد مالک باشگاه حساب کرده اگر بخواهد درخشان و برخي از بازيکنان از تيم جدا شود هزينه زيادي را بايد متحمل شود تا جدايي علي کريمي، گفت: مسئوليت اين مسئله با مسئولان وزارت نفت است آنهايي که مسئوليت واگذاري اين باشگاه را دارند. اگر انتقال تيم به طور صددرصد انجام مي‌شد طبيعتا به وزارت نفت ربطي پيدا نمي‌کرد. اما ديروز با يکي از مسئولان وزارت نفت صحبت مي‌کردم و به او گفتم ايشان که هنوز تيم را به طور کامل در اختيار نگرفته تعهدات مالي که مي‌کند به تعهدات مالي قبلي اضافه مي‌کند و به بدهي باشگاه اضافه مي‌شود که فردا به هر دليلي از اين باشگاه جدا شد هزينه و بار مالي آن به نفر بعدي منتقل مي‌شود. يعني اگر تيم به وزارت نفت برگردد هزينه روي دست وزارت نفت باقي مي‌ماند ولي مسئوليت من پيگيري اين مسائل نيست. مسئوليت من پيگيري مسائل فني نفت است. هر بازيکني که دوست داشت مي‌تواند امروز مصاحبه کند با همين شرايط پيش مي‌رويم و وضعيت‌مان خوب است تا ببينيم چه پيش مي‌آيد.
وي در مورد اينکه آيا درست است که حميد درخشان قدر جايگاه خودش را در فوتبال نداند و دوباره به تيم برگردد،‌عنوان کرد: طرف صحبت من ايشان نيست. ايشان مربي است و دوست دارد کار بکند. مثل بقيه مربيان. تمام روي صحبت من با مالک باشگاه است. اينکه با ايشان شرايط مناسبي داشتند با او کارش را ادامه مي‌داد و بحث تعهد مالي اضافه براي باشگاه درست نمي‌کردند. هر کسي بعد من آمد و تيم را تحويل گرفت برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم اين کار حرفه‌اي است.
وي در مورد اينکه آيا با اسم شما در اين قضيه بازي نشد؟ گفت: بايد تاوانش را بدهد شما صبر کنيد. در صحبت‌هايم گفتم اين قضيه داستان دارد امثال ايشان بايد تاوانش را بدهد تا فکر نکنند خبري است و پشت سر ما به ما بخندند. نه اينجا همه در ايران هستيم و اين قضيه تاوان دارد و به گوش شما مي‌رسد.
فيلم صحبت هاي جنجالي علي کريمي را در زير ببينيد:
مرورگر شما از ويدئو پشتيباني نمي‌کند.
فايل آن‌را از اينجا دانلود کنيد: video/mp4
دانلود

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور به تمجید از مالک جدید این باشگاه پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است و در مقابل، ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات، تمرینات منظم و خوبی داشتیم و روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

وی د ر مورد واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده است و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. ما شش هفته سخت و سرنوشت‌ساز پیش رو داریم. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم و جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکل‌مان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی