Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساعاتي پس از اعلام آغاز عمليات نيروهاي عراقي براي آزادسازي منطقه الرشاد، الاعلام الحربي خبر از آزاد شدن آن داد.
به گزارش سرويس بين‌الملل جام نيـوز، گروه رسانه‌اي الاعلام الحربي اعلام کرد که منطقه «الرشاد» در جنوب شرق شهرستان الحويجه از اشغال داعش آزاد شد.
طبق اين گزارش، الحشد الشعبي اعلام کرد که بعد از نبردي سخت با عناصر داعش که شماري از آنان کشته و باقيمانده، فرار کردند، منطقه الرشاد آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم اکنون نيروهاي عراقي در حال پاکسازي مناطق آزاد شده هستند.
صبح امروز دوشنبه، سرلشگر ستاد «عبدالامير رشيد يارالله» فرمانده عمليات آزادسازي الحويجه عراق، از آغاز عمليات آزادسازي منطقه «الرشاد» از اشغال «داعش» خبر داده بود.
الرشاد از توابع شهرستان الحويجه در 45 کيلومتري جنوب غرب شهر کرکوک است.
در عمليات الرشاد، نيروهاي دستگاه مبارزه با تروريسم و يگان‌هاي الحشد الشعبي حضور دارند. اين عمليات در چارچوب مرحله دوم عمليات آزادسازي الحويجه است.
نيروهاي عراقي، مرحله دوم آزادسازي شهرستان الحويجه را از جمعه گذشته آغاز کرده‌اند.
الحويجه که يکي از مهم‌ترين شهرستان‌هاي استان کرکوک است، ژوئن سال 2014 به اشغال گروه تروريستي داعش در آمد.
الحويجه يکي از نقاط نفت‌خيز در استان کرکوک است و حدود 70 هزار نفر سکنه داشته است.
العالم
506

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و پیاپی"علی عدنان" بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان، این مدافع از این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقی‌مانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، روبین کازان و آتالانتا را در کارنامه خود دارد.

"علی عدنان" بازیکن عراقی در این فصل، ۱۶ بار برای مس‌رفسنجان بازی کرد.

 

دیگر خبرها

  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود