Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: نباید اجازه دهیم قانون را با پول بخرند و ما اجازه نمی دهیم کمیسیون ماده ۱۰۰ محل خرید قانون شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سیدموسی خادمی در مراسم معارفه شهردار خرم آباد که در سالن همایش های بانک صادرات برگزار شد، اظهار داشت: شهر خرم آباد به عنوان یک مرکز استان با آنچه که باید باشد فاصله زیادی دارد و این وضع را نه باید پذیرفته و نه باید تحمل کنیم بلکه باید به دنبال تغییر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وجود رودخانه، قلعه فلک افلاک و ارتفاعات شهر خرم آباد اشاره کرد و افزود: اگر صاحب ابتکار باشیم همین چند مولفه به تنهایی می توانند بار اقتصاد این شهر را به دوش بکشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه بحث آزادسازی حریم قلعه فلک افلاک نهایی شده است، ادامه داد: از امروز مبالغی برای سپاه واریز می شود و امیدواریم طی دو سال آینده به تدریج ساختمان های جدید را احداث کنند و حریم قلعه آزاد شود.

خادمی با بیان اینکه درآمدهای شهری شهر خرم آباد بسیار ضعیف است، تصریح کرد: شهرداری خرم آباد سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان در بودجه، درآمد تحقق یافته داشته که بسیار کم است.

وی با اشاره به اینکه با عقلایی حرکت کرد و در عین حال ریسک پذیر بود، عنوان کرد: باید وقت بیشتری روی فکر بگذاریم تا اجرای کار سریع تر انجام شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: شهر کمبودهای بسیار زیادی دارد اما با این بودجه نمی توان کارهای بزرگ انجام داد.

خادمی بر لزوم جذب سرمایه گذار و مشارکت در توسعه شهر تاکید کرد و یادآور شد: شهرداری باید تعامل خود را زیاد کرده و شرکت های سرمایه گذاری ایجاد کند چراکه شهرداری ای که ۲۶۰ میلیارد تومان بدهی و ۱۳۰ میلیارد تومان درآمد دارد نمی تواند اقدام مفیدی انجام دهد.

وی با بیان اینکه با وجود این همه مشکلات مالی بر طبل توقعات نکوبید، افزود: شهرداری و شورای شهر بیش از اینکه قول پروژه بدهند باید قول درآمدزایی بدهند.

استاندار لرستان بر لزوم جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در توسعه شهر خرم آباد تاکید کرد و ادامه داد: نباید اجازه دهیم قانون را با پول بخرند و ما اجازه نمی دهیم کمیسیون ماده ۱۰۰ محل خرید قانون شود.

خادمی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید با یکدیگر تعامل داشته باشند، تصریح کرد: اگر در شورا اختلاف به وجود بیاید مردم ضرر خواهند کرد و ما به عنوان ناظر این مسئله اجازه نخواهیم داد کسی حقوق مردم را پایمال کند.

وی بر لزوم تعامل و همکاری بین شورا و شهرداری اشاره کرد و افزود: اعضای شورا باید به شهردار اختیارات داده و در کار وی دخالت نکنند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اعضای شورا به دنبال اضافه کردن نیرو به مجموعه شهرداری نباشند، اگر بشود ما خوشحال می شویم اشتغال ایجاد شود اما در حال حاضر اوضاع مالی شهرداری مناسب نیست.

خادمی بر لزوم الکترونیک کردن شهرداری خرم آباد اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری از دستگاه هایی است که به طور مستقیم با مردم در ارتباط است و در معرض فساد قرار دارد و سریع تر باید به سمت الکترونیک شدن پیش برود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود