Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - افسر پيشين پليس لندن با بيان اينکه تغيير نيافتن نظر سياستمداران آمريکايي براي وضع قوانين جديد در باره سلاح نتيجه ارتباط جرياني سياسي با انجمن ملي سلاح بوده است، گفت: ما شاهد نوعي توحش در تاريخ آمريکا هستيم.
راجري گري افسر پيشين پليس لندن در مصاحبه با شبکه تلويزيوني راشا تودي گفت: عامل تيراندازي لاس وگاس به خوبي با محل آشنايي داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: آنچه آزار دهنده است اين است که سلاح هاي آتشين در دسترس همگان قرار دارد. من با قدري مطالعه و بررسي امروز صبح به اين موضوع رسيدم که نظارت قابل توجهي بر روي مجوزهاي سلاح در آمريکا وجود ندارد. سلاح هاي آتشين به قيمت ارزان در دسترس همگان قرار دارد و شما مي توانيد هرگونه مهماتي را در اختيار داشته باشيد و نظارتي بر اين موضوع وجود ندارد. آنچه اکنون شاهد آن هستيم از بين رفتن جان انسان ها است. مالکيت سلاح موضوعي است که انجمن ملي سلاح در آمريکا از آن حمايت مي کند و هزينه اين حمايت را انسانها با جان خود مي پردازند. من موضوع حفاظت از خود و خانه خود را با استفاده از سلاح درک مي کنم اما بايد نوع سلاح هم تعريف شود و نمي تواند بهانه اي براي وجود اين همه سلاح متنوع در بازار وجود داشته باشد.
گري در پاسخ به اين سوال مجري شبکه که پرسيد: آيا تيراندازي لاس وگاس مي تواند سبب تغيير نظر سياستمداران آمريکايي براي ايجاد قوانين جديد در باره سلاح شود،گفت: در گذشته شاهد اين موضوع نبوده ايم.به نظر مي رسد که اين موضوع به خاطر ارتباط جرياني سياسي با انجمن ملي سلاح بوده است. ما نبايد به گذشته بازگرديم. ما شاهد نوعي توحش در تاريخ آمريکا هستيم. ما در حال حاضر شاهد تنوع قابل توجه در تسليحات هستيم. ما بايد ببينيم که هزينه اين موضوع را مردم مي پردازند. ما شاهد از دست رفتن جان مردم هستيم و اين مايه تاسف است.
وي درباره عامل تيراندازي يادآور شد: در بسياري از هتل ها در آمريکا امکان باز کردن پنجره به خاطر خودکشي احتمالي افراد وجود ندارد اما تصور مي کنم که فرد عامل تيراندازي لاس وگاس با هتل آشنايي داشته و توانسته است که مکان خوبي را براي تيراندازي خود پيدا کند.
حمله مسلحانه يکشنبه شب فردي مسلح به جمعيتي که براي شرکت در جشنواره موسيقي در شهر لاس وگاس در ايالت نواداي آمريکا گردآمده بودند دستکم 59 قرباني گرفت، مرگبارترين حادثه تيراندازي و کشتار گروهي در تاريخ ايالات متحده از پايان جنگ دوم جهاني تاکنون به شمار مي رود.
دراين حمله 527 نفر مجروح شدند که حال تعدادي از آنان وخيم گزارش شده است.
مقام هاي آمريکايي مي گويند عامل حمله بعد از ارتکاب جنايت خودکشي کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزرای مهر به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، در پی وقوع تیراندازی در یک مهمانی در شهر نیویورک یک نفر کشته و ۳ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گفته مقامات فردی مسلح و ناشناس با ورود به یک مهمانی خانوادگی حاضران در خانه را به رگبار بسته و متواری شده است.

افراد زخمی به علت جراحت شدید به بیمارستان منتقل شدند.

نیروهای پلیس هنوز موفق به بازداشت فرد ضارب نشده و علت و انگیزه این حادثه نیز هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 6096753

دیگر خبرها

  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد