Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه رضایی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. من هم می‌خواهم مثل یک سرباز به تیم ملی کشورم کمک کنم تا در ادامه راه موفق باشد.

وی با اشاره به دیدار دوستانه پیش روی ایران برابر توگو، خاطرنشان کرد: بازی با توگو مسلماً می‌تواند یک بازی خیلی خوب برای آمادگی‌مان در جام جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از لحاظ جسمانی و بدنی می‌توانند یک محک خوب برای تیم ملی ایران باشند. تیم‌های آفریقایی آن چیزی را که باید داشته باشند، دارند. آنها از لحاظ بدنی خیلی خوب هستند. چیزهایی که از آنها شنیدیم و دیدیم، حکایت از این داشت که توگو فوق‌العاده تیم خوبی است و یک تیم معمولی نیست. بازی با توگو برای گام‌ اول به‌نظرم خیلی خوب است.

بازیکن تیم ملی در مورد جدایی‌اش از استقلال و حضورش در تیم شالروای بلژیک گفت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق برای من افتاد. باشگاه استقلال، باشگاه فوق‌العاده بزرگی است که من هم آن را دوست دارم. هر‌کس یک هدف برای آینده‌اش دارد و من هم سعی کردم به هدف‌هایی که از کودکی داشتم، برسم.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به تعداد بالای مهاجمان حاضر در تیم ملی او می‌تواند مسافر جام جهانی شود یا خیر، تصریح کرد: ما همه تلاش می‌کنیم به تیم ملی کمک کنیم. مهم نیست چه کسی به روسیه می‌رود. امیدوارم کسی که به همراه تیم ملی به جام جهانی می‌رود، بتواند به این تیم کمک کند.

وی پس از مواجهه با سؤال خبرنگاری که از او درباره شرایطش در بلژیک پرسید، ترجیح داد صحبتی نکند و ادامه داد: من فقط راجع‌به تیم ملی صحبت می‌کنم. الان بحث تیم ملی است، ان‌شاءالله بعداً راجع‌به‌ آن صحبت می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی در خصوص دیدار مقابل روسیه گفت: امیدوارم در ادامه راه بیشتر از این بازی‌ها داشته باشیم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم

یک سرباز روسی برای نجات جان خود، یک گونی سیب زمینی به سمت یک پهپاد تهاجمی پرتاب کرد.

به گزارش فرارو، فیلم حیرت انگیز نشان می‌دهد که چگونه سرباز ارتش روسیه پهپاد اوکراینی را دید که برای کشتن او به میدان جنگ آمده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سرباز نزدیک‌ترین چیزی را که به دستش می‌رسید پرتاب کرد - گونی سیب‌زمینی، بخشی از جیره‌بندی غذایی در خط مقدم - که باعث شد پهپاد در نزدیکی او منفجر شود. بر اثر این ضربه انفجار‌های آبشاری رخ داد، اما سرباز آسیبی ندید. جنگجوی یونیفرم پوش پس از انفجار در میان دود غلیظ سفید در حال فرار دیده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد - که سرباز خماتوف نام دارد - دچار جراحات جزئی شده است. گفته شده او اهل ازبکستان است که برای مبارزه در صفوف ارتش روسیه با اوکراین ثبت نام کرده است. یک رسانه روسیه عدم ترس او را ستایش کرد، زیرا پهپاد مملو از مواد منفجر بود.

ویدئوی اقدام سریع سرباز خماتوف و سرنگونی پهپاد اوکراینی با گونی سیب زمینی یادآور اقدامات غیرمتعارف و اغلب ناامیدانه‌ای است که سربازان در گرماگرم نبرد به آن‌ها متوسل می‌شوند. 

دیگر خبرها

  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟