Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: دستگاه دیپلماسی باید تمام قد از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع کرده و ذره‌ای در این مسیر عقب نشینی نکند. لطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عهدشکنی‌های مکرر آمریکایی‌ها در برجام و وظیفه دولت در قبال این عهدشکتی ها، اظهار داشت: ایرانی‌ها نشان دادند که همواره به عهدشان وفادار هستند و از همان روز اول هم مشخص بود که آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد بوده و بر عهدو پیمان خود باقی نمی‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به لزوم ورود جدی دستگاه دیپلماسی به نقض عهد آمریکایی‌ها در قبال برجام برای دفاع از حقوق ملت ایران، افزود: وزارت خارجه نباید در این مسیر عقب نشینی کند و همانگونه که مسئولان پیشتر قول داده بودند، امروز باید در صورت هر گونه نقض امریکایی‌ها جمهوری اسلامی ایران باید از حقوق خود به طور جدی دفاع کند.

فروزنده در پایان خاطرنشان کرد: خروج آمریکایی‌ها از برجام به معنای عهدشکنی و نقض برجام است ضمن این که پس از آن به اروپایی‌ها اجازه نخواهند داد که کاری پیش ببرند بنابراین در صورت بروز چنین رفتاری از آمریکایی‌ها ایران باید این کشور را در صحنه بین المللی محکوم و از حقوق ملت ایران به طور جدی دفاع کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات دو رو و متزورانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد!

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد…

کد خبر 6097764

دیگر خبرها

  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند