Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم گسترش فولاد و نفت تهران در پایان هفته هشتم دست به تغییر در کادر فنی خود زدند تا لیگ هفدهم در آستانه ثبت یک رکورد از این حیث باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از نفت تهران، باز هم نفت تهران و استقلال، تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سه باره نفت تهران دست به تغییر در کادر فنی خود زدند تا هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در آستانه ثبت یک رکورد منفی دیگر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاقات در حالی در لیگ برتر رخ می‌دهد که این ماراتن نفسگیر به نیمه راه که هیچ، هنوز به «ثلث اول» هم نرسیده است و فقط ۸ هفته از عمر ۳۰ هفته‌ای این مسابقات گذشته است.

نفت تهران را باید عجیب ترین تیم در همه تاریخ رقابت‌های لیگ برتر دانست. تیمی که نیمکت آن تبدیل به محله برو بیا شده و حمید درخشان و علی کریمی چندبار روی نیمکت با یکدیگر تعویض شدند.

این که چه آینده‌ای پیش روی تیمی است که قرار است نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشد خودش بحث مفصل دیگری است، اما بی‌تردید باید گفت نفت تا همین جای کار هم یک رکورد عجیب را در تاریخ مسابقات لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است.

علیرضا منصوریان هم دیگر مربی لیگ برتری بود که وداعی زودهنگام به نیمکت تیمش داشت. التهاب روی سکوها و نتایج نه چندان جالب استقلال باعث شد تا وی تنها ۷ بازی هدایت آبی پوشان را بر عهده داشته باشد تا یکی از قربانیان زودهنگام نیمکت‌های لیگ برتری باشد.

لوکا بوناچیچ هم نخستین قربانی در بین مربیان خارجی حاضر در لیگ برتر بود. پیرمرد کروات سومین مربی اخراجی یا مستعفی این فصل است، اما شواهد و قرائن گویای این مطلب است که او آخرین مربی نیست که در این فصل از تیمش جدا شد.

نیمکت برخی از تیم‌ها که در راس آنها استقلال خوزستان و سپاهان قرار دارند برای مربیان شان تنگ شده و هر آن این احتمال وجود دارد که مربیان دیگری جای خود را روی نیمکت‌های لرزان‌شان به گزینه‌های جدید بدهند.

جابجایی ۵ سرمربی روی نیمکت سه تیم در تنها ۸ هفته، اتفاق خوبی برای لیگی که پسوند برتر بر آن نهاده شده و مدعی است در رده لیگ‌های برتر آسیا قرار دارد نیست و ادامه این روند می‌تواند فوتبال ایران در رده باشگاهی را به ناکجا آباد ببرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

 

 

دیگر خبرها

  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!