Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:32:10 GMT

سرور جپارف، امید به موفقیت در لیگ قهرمان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۲۸۳۴۷

سرور جپارف، امید به موفقیت در لیگ قهرمان آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی دوران فوتبالی سرور جپارف پرداخت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ادامه‌ معرفی بهترین بازیکنان فوتبال آسیا به سراغ سرور جپارف، هافبک ازبکستانی استقلال رفته است و درباره این بازیکن نوشت: جپارف با 35 سال سن در تیم‌های مختلفی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دو بار به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شد.

این بازیکن با سابقه رکوردار بازی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان است. او از سال 2002 برای تیم‌ ‌ملی کشورش بازی کرده است و هم چنان نیز به حضور در تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان می اندیشد.

به نظر می‌رسد جام ملت‌های آسیای 2019 آخرین حضور جپاروف در تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان باشد.

هافبک طراح ازبکستان در کشورهای مختلفی از جمله کره و عربستان بازی کرده است. او در حال‌ حاضر در عضویت تیم فوتبال استقلال است. درباره این بازیکن می‌توان این نکته را بیان‌ کرد که او به همراه ناکاتا، ستاره ژاپنی تنها بازیکنانی هستند که جایزه بهترین بازیکن آسیا را دو بار به خود اختصاص داده است.

سایت AFC در پایان نوشت: جپارف برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و حضور در جام ملت‌های آسیا راهی تیم فوتبال استقلال ایران شده است. او امیدوار است که در سال 2018 در لیگ قهرمانان آسیا خوش بدرخشد و همچنین خودش را آماده جام ملت‌های آسیا کند، جایی که احتمال آخرین حضور او در تیم‌ ‌ملی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال