Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير برنامه‌ريزي تلفيقي شرکت ملي نفت از ارائه نتيجه مطالعات شرکت‌هاي خارجي براي سه ميدان نفتي خبر داد و گفت: چند شرکت خارجي نتيجه مطالعات خود را براي توسعه ميادين منصوري، آب تيمور و چنگوله ارائه کرده‌اند که اين نتايج در کميته مشاورين مورد بررسي قرار گرفته تا گزينه مناسب انتخاب شود.
کريم زبيدي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينکه نتايج مطالعات شرکت‌هاي مختلف براي توسعه ميادين آب تيمور و منصوري ارائه شده، افزود: دو شرکت پرتامينا و لوک‌اويل نتايج مطالعه خود را براي توسعه ميدان منصوري ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين سه شرکت پرتامينا، لوک‌اويل و مرسک نتايج مطالعه خود را براي ميدان آب‌تيمور ارائه کرده‌اند. پيشنهادات اين شرکت ها، در کميته مشاورين مورد بررسي قرار گرفته و نتايج مطالعه شرکت‌هاي مذکور با يکديگر مقايسه شده‌اند تا گزينه مناسب انتخاب شود.
مدير برنامه‌ريزي تلفيقي شرکت ملي نفت از ارائه گزارشي توسط شرکت شل براي توسعه ميدان نفتي يادآوران خبر داد و گفت: شرکت شل هم گزارشي براي توسعه ميدان نفتي يادآوران ارائه داده که اين گزارش در حال بررسي است البته اين شرکت فقط پيشنهاد اوليه خود را ارائه داده و بايد بررسي بيشتري روي اين طرح انجام دهند.
زبيدي در ادامه اظهار کرد: سه شرکت DNO، گازپروم و PTTEP نتيجه مطالعه خود را براي ميدان چنگوله ارائه کرده‌اند که قرار است اين نتايج در آينده‌اي نزديک در کميته مشاوران مطرح شده و مورد بررسي قرار گيرد.
بر اساس اين گزارش، زبيدي پيش از اين به ايسنا درمورد روال بررسي نتيجه مطالعات شرکت‌هاي بين المللي در مورد ميادين نفت و گاز کشور توضيح داده بود موضوع اين مطالعات (MOU) عمدتا فني است و چارچوب فني مطالعات (MDP) بررسي مي‌شود. در اين راستا يک کميته فني تشکيل شده که اين کميته هفته‌اي يکبار با حضور وزير نفت برگزار مي‌شود. در اين جلسه سرپرست گروه توضيحات لازم را به حاضرين ارائه مي‌کند. بعد از اين که مباحث در کميته مذکور ارائه شد براي کميته مشاورين مديريت مخازن که متشکل از اساتيد دانشگاهي، کارشناسان، افراد با تجربه در مهندسي مخازن و غيره است ارسال مي‌شود تا اين افراد در مورد نتايج مطالعات اظهار نظر کنند و بعد از اين کميته پروپزال به شوراي عالي مخازن که زير نظر وزير فعاليت مي‌کنند و سرپرستي آن برعهده معاونت منابع هيدروکربوري است ارسال مي‌شود و جمع بندي نهايي در اين کميته صورت مي‌گيرد.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حسین پورمحمدی مدیرعامل این باشگاه پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت:پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.

پورمحمدی در خصوص تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. امروز خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدای از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس اضافه کرد:در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند، اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

 پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت:خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم. شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده