Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده سابق مجلس گفت: بخش اعظم پیش‌رفت علمی کشور به نوع فعالیت وزارت علوم بستگی دارد، امیدواریم که فردی توانمند،باهوش و با سابقه برای این وزارت‌خانه پیشنهاد شود.

عبدالوحید فیاض در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با ضرورت معرفی هرچه سریع‌تر وزیر علوم،تحقیقات و فن آوری به مجلس اظهار کرد: با توجه به اهمیت این وزارت خانه انتظارمان این بود که رئیس جمهور در وقتش، یعنی همراه با انتخاب سایر وزرا، وزیر انتخابی خود برای وزارت‌خانه علوم،تحقیقات و فن‌آوری را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند؛ اما این اتفاق نیافتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت خانه علوم هم در داخل خود ایران جزو وزرات خانه های مهم به حساب می‌آید و هم از نظر بین‌المللی از جمله حوزه‌های مهم است. ما در شرایطی هستیم که بخش اعظم پیش‌رفت علمی کشور به نوع فعالیت وزارت علوم بستگی دارد و آن‌چه که باید ما را در جامعه جهانی و رنکینگ دانشگاه‌های دنیا مطرح کند نیازمند فعالیت مناسب این وزارت‌خانه است.

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه "نبود وزیر علوم برای دولت یک خلاء است" گفت: نمی دانم چرا آنقدر در معرفی این وزیر تاخیر شده، اما شنیده‌ها حاکی از این است که فشارهای سیاسی در مورد این وزارت خانه اجازه مانور کم‌تری به رئیس جمهور داده است.

فیاض سپس تاکید کرد که انتظار می رود رئیس جمهور کم‌تر از سه ماه آینده وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.

وی سپس گفت: امیدواریم فردی باهوش،توانمند و با تجربه برای این سمت انتخاب شود تا مجلس نیز بر اساس نیاز کشور و برنامه‌های ارائه شده بتواند رای اعتماد بدهد و وزیر علوم بتواند مسیری که برای جامعه علمی کشور و توسعه ایران در نظر گرفته شده است را با موفقیت طی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید
مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی

وی افزود: در 8 حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید 16 نماینده انتخاب شوند.
وزیر کشور عنوان کرد: شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین‌بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229321 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم