Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@17:54:43 GMT

تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۲۹۵۰۴

تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

با بیان اینکه در انتخابات 98 ائتلاف گسترده‌تری بین اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل شکل خواهد گرفت، گفت: احزاب و جریانات سیاسی که عاقلانه و معتدل می‌اندیشند تأثیرات مدنی و حکومتی این ائتلاف فراگیر را دیدند و چون منافع ملی را در منافع حزبی‌شان در اولویت قرار می‌دهند حتما در انتخابات 98 ائتلاف قوی‌تری تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان تصریح کرد:‌ روند شکل گیری ائتلاف بین اصلاح طلبان و اصولگرایان از سال 92 تا 96 سیر صعودی داشته است. علت آن این است که جریان عقل‌گراها در کشور از 92 به بعد به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند و بر سر منافع ملی کشور به یک جمع بندی واحدی رسیده‌اند.

ناصری درباره هرگونه تصمیم‌گیری درمورد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: تصمیمات در مورد ترکیب آن و افزایش نیروهای شورا توسط شورای مشورتی انجام می‌شود ولی قرار بر این است که شورای عالی سیاستگذاری با تغییراتی که از نظر اعضای حقیقی و حقوقی آن انجام می‌شود ساختار خود را تا انتخابات 98 حفظ کند.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان با بیان اینکه تغییرات از حیث آسیب شناسی و نیروی انسانی خواهد بود، اظهار کرد: تاکنون صحبتی درباره انحلال شورا نشده است و هرگونه تصمیم گیری هم منوط به شورای مشورتی به عنوان نهاد بالادستی است.

ناصری تصریح کرد: نگاه ما به شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان مانند مجلس شورای اسلامی نیست که یک نماینده با دو میلیون رأی و یک نماینده با هشت هزار رأی، هر دو یک رأی داشته باشند.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان در پایان خاطرنشان کرد: حضور شخصیت‌های حقیقی، ملی و افراد کاریزماتیک که موثر هستند، بازنگری و افزایش پیدا خواهند کرد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است

فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد : اگر جوابی قاطع به رژیم صهیونیستی داده نمیشد تیر یاسی بر قلب تمام جنبش مقاومت می شد و وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل این تجاوز تاریخی بود.

محمد علی وکیلی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: سالیان سال است که رژیم صهیونیستی به خود اجازه می دهد دانشمندان ما را ترور و به اماکن ما حمله کند و در مرحله آخر به کنسولگری کشورمان حمله کرد که حکم خاک ایران را داشت.

وی افزود: اگر جوابی داده نمی شد تیر یاسی بر قلب تمام جنبش مقاومت میشد و تمام امید جریانات مقاومت به موازنه بخشی جمهوری اسلامی ایران در این رویارویی نامتوازن است.

وکیلی ادامه داد: اگر سکوت می کردیم و ملاحظات منطق های، صبر راهبردی و ... را ترجیح میدادیم، ما هیچ چیز برای رو کردن نداشتیم. این رژیم یاد گرفته که اگر جوابی نگرفت گام بعدی را محکمتر بردارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل این تجاوز تاریخی بود.

وی اظهار داشت: اردن به لحاظ جغرافیایی حائل بین کشور‌های اسلامی و اسرائیل است و طولانیترین مرز را با فلسطین اشغالی دارد و در پس میزبانی از فلسطینیان نان جاسوسی از محور مقاومت را میخورد.

وکیلی افزود: اردن در نفاق تاریخی زندگی کرده است. پدر سلطان فعلی اردن نماد یک منافق در حکومت‌های اسلامی بود. خوشبختانه وعده صادق دست آن‌ها را رو کرده است.

وی اظهار داشت: راه نجات فلسطین با توجه به مرز جغرافیایی با کرانه باختری اردن است. مشروط به این که ملت اردن توجه داشته باشند.

فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: به لحاظ تاریخی مشخص شده است که منافع ملی حوزه انسجام بخشی ما است. بعد از نقلاب هر زمان مسئله به منافع ملی گره بخورد روایت حزبی و نگاه حزبی را کنار میگزاریم و پشت سر روایت ملی قرار میگیریم و زبان وحدت ملی غالب میشود.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است + فیلم
  • تسکیل مجلس مشورتی بانوان
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است