Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، در هفته تربیت بدنی امسال برای افتتاح گام اول ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار، در صورت تکمیل طرح و موافقت وزارتخانه، به استان سمنان سفر می‌کند.

فرزاد فتاحی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار، در 13 هزار هکتار مساحت با 15 هزارمترمربع زیربنا در گام اول، هزینه‌کرد 40 میلیارد ریال، اکنون با پیشرفت حدود 80 درصدی در حال تکمیل محوطه‌سازی، نصب صندلی و چمن است و در صورت تکمیل تا هفته تربیت بدنی، بر اساس برنامه‌ریزی روز سی‌ام مهر 96 گام اول آن توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره‌‍برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آغاز ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار از سال 1388، بیان کرد: گام اول این ورزشگاه با ظرفیت یکهزار نفر تماشاگر شامل زمین چمن، پیست دو و میدانی، نورافکن، رختکن و سکوی تماشاگران است و در گام دوم ظرفیت تماشاگران این ورزشگاه به پنج هزار نفر می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان با سفر وزیر به سمنان، برنامه‌های دیگری مانند بازدید از طرح‌های ورزشی، دیدار با هیات‌های رشته های مختلف ورزشی، نشست با فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد و دیدار با کارکنان، در قالب سفر وزیر برنامه‌ریزی می‌شود.
فتاحی با اشاره به هم‌افزایی دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی به منظور توسعه ورزش در کشور از طریق تصویب قانون اختصاص 27 صدم درصد از یک درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به امر ورزش و جوانان، گفت: به این ترتیب اعتبار اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از 15 میلیارد ریال در سال‌های گذشته به 125 میلیارد ریال در سال 96 افزایش یافته و با اضافه‌شدن اعتبارات ملی، مجموع اعتبار این اداره کل برای امسال، با رشد 12 برابری، به رقمی حدود 180 میلیارد ریال می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان مجموع طرح های نیمه‌تمام این اداره کل را بیش از 50 مورد عنوان و خاطرنشان کرد: تعدادی از این طرح ها فقط مصوبه دارد و عملیات اجرایی برای آن آغاز نشده، ولی در حال حاضر 23 طرح در حال ساخت در استان سمنان وجود دارد که پیشرفت بیش از 10 درصد دارند و با این میزان اعتبار، پیش‌بینی می‌کنیم تمام این طرح‌ها تا پایان سال 1397 تکمیل شود.
فتاحی، سال ورزشی سه هزار نفری شاهرود، سالن 2 هزار نفری و ورزشگاه پنج هزارنفری دامغان، ورزشگاه 15 هزارنفری شاهرود، مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان سمنان، سالن ورزشی دیباج، استخر بیارجمند، سالن ورزشی حسن‌آباد کالپوش و سالن‌های باستانی گرمسار و دامغان را برخی از طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام و در دست ساخت در استان سمنان برشمرد.
وی با اشاره به برگزاری 46 مورد میزبانی مسابقات و اردوهای تیم‌های ملی رشته های مختلف ورزشی در استان سمنان در سال 1396، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال برگزاری مسابقات و اردوهای تیم‌های ملی در این استان به بیش از 80 مورد برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از میزبانی سمنان در برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در رده پسران و دختران در آذر96 خبر داد و گفت: از 20 کشور برای حضور در این مسابقات دعوت شده است، مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان از سوم آذر96 به مدت سه روز در سالن غدیر برنامه‌ریزی شده است.
از استان سمنان تیم هایی از رشته های هاکی، دارت، تیراندازی، ووشو ،بدمینتون، اسکیت و فوتبال ساحلی در لیگ برتر کشور، تیم هایی از والیبال، دارت، دوچرخه‌سواری و تیراندازی در لیگ دسته یک کشور و تیم هایی از رشته های فوتبال و 2 تیم از فوتسال در لیگ دسته 2 کشور حضور دارند.
37 هزار و 400 ورزشکار سازمان یافته در استان سمنان وجود دارد و در دولت تدبیر امید 21 طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان به بهره برداری رسیده است، سال گذشته 84 مسابقه و اردوی تیم ملی در رشته‌های مختلف در استان سمنان برگزار شد.
6103/6026 خبرنگار: مصطفی دهقان ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم