Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر ۱۱۹ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با ایام محرم پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس دوران دفاع مقدس به خاک وطن باز می‌گردد.

آیین استقبال از پیکر مطهر این شهدای گلگون کفن ساعت 9 صبح پنج‌شنبه 13 مهرماه امسال در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین استقبال از پیکر مطهر این شهدا جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، همچنین مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، مینوشهر و اروندکنار حضور می‌یابند.

پس از برگزاری آیین استقبال رسمی در مرز شلمچه، پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به کلانشهر اهواز و زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) منتقل می‌شود.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است پیکر مطهر این شهدا در عصر روز پنج‌شنبه 13 مهر ماه با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا در اهواز و دیار سردار شهید مجید سیلاوی و سردار شهید سید مهدی نجم السادات تشییع شود.

آیین تشییع پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس از معراج شهدای اهواز واقع در سه راه خرمشهر، کیلومتر 2 جاده اهواز به اندیمشک آغاز می‌شود.

پیکر مطهر این شهدای والامقام در مناطق عملیاتی زبیدات، منطقه عملیاتی رمضان و عمیات کربلای 4 در منطقه غرب اروند تفحص شدند.

از این 119 شهید تازه تفحص شده 53 شهید از شهدای ژاندارمری هستند که در تک دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات به شهادت رسیده‌اند.

همچنین 36 شهید از شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و 30 شهید دیگر از شهدای گلگون‌کفن از عملیات کربلای 4 از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجی هستند.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان