Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@16:00:46 GMT

آمار طلاق در زنجان روند نزولی به خود گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۲۹۸۴۹

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه هزارو 46 مورد ازدواج و 957 مورد طلاق در شش ماهه سالجاری به ثبت رسیده است ، گفت: طی سال گذشته 6 هزارو 169 مورد ازدواج و هزارو 181 مورد طلاق در استان زنجان به ثبت رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی شفیعی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه در شش ماهه اول سالجاری 10 هزارو 643 تولد در استان زنجان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: میزان تولد ثبت شده در شش ماهه نخست سال گذشته 10 هزارو 656 واقعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعداد ولادت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع در سالجاری برابر با 10 هزارو 603 واقعه است، ابراز کرد: این آمار در مدت مشابه سال قبل برابر با 10 هزارو 577 واقعه بوده و درصد ثبت در مهلت به ثبت تا یکسال برابر98.92درصد است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در 6 ماهه 1396 برابر با 10 هزار و 489 واقعه بوده این آمار در مدت مشابه سال قبل برابر با10 هزارو 505 واقعه است، عناون داشت:تعداد ولادت ثبت شده روزانه در شش ماهه 1396 به طور متوسط برابر با 57 مورد واقعه ولادت بوده که به طور تقریبی در هر دو ساعت پنج واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

شفیعی با بیان اینکه 5 هزارو 494 واقعه تولد پسر و 5 هزارو 149 واقعه تولد دختر در شش ماهه سالجاری در استان زنجان به ثبت رسیده است، اضافه کرد:نسبت جنسی پسر به دختر در شش ماهه 1396 برابر با 106 است ، یعنی به ازای ثبت تولد هر100دختر ، تولد 106 پسر به ثبت رسیده است.

وی به آمار فوت در شش ماهه سالجاری اشاره کرد و افزود:تعداد وفات جاری ثبت شده درشش ماهه نخست سالجاری برابر با 2 هزارو 365 واقعه است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته برابر با 2 هزارو 317 واقعه بوده است

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه تعداد فوت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع برابربا 2 هزارو 449 واقعه بوده که مدت مشابه سال قبل برابر با 2 هزارو 381 واقعه به ثبت رسیده و درصد ثبت در مهلت به ثبت تا یکسال برابر 97.75 درصد است، تصریح کرد:تعداد فوت ثبت شده در مهلت قانونی برابر با 2 هزارو 394 واقعه است.

شفیعی با اشاره به اینکه تعداد فوت جاری ثبت شده روزانه در شش ماهه نخست سالجاری به طور متوسط برابر با 13 مورد واقعه وفات است، خاطرنشان ساخت:ه به طور تقریبی در هر دو ساعت یک واقعه وفات به ثبت رسیده است.

وی به میزان ازدواج و طلاق ثبت شده سالجاری اشاره کرد و گفت: 5 هزارو 46 مورد ازدواج و 957 مورد طلاق در شش ماهه سالجاری به ثبت رسیده است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 6 هزارو 169 مورد ازدواج و هزارو 181 مورد طلاق به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان در پایان به عملکرد کارت هوشمند ملی اشاره کرد و اظهار داشت: در شهریور ماه سالجاری 11 هزار و 546 در شش ماهه سالجاری 49 هزارو 542 مورد و از ابتدای طرح صدور کارت هوشمند ملی تا پایان شهریور ماه 348 هزارو 821 مورد کارت هوشمند ملی در استان زنجان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران، گفت: کودک یا نوجوانی که بخش عمده‌ای از تربیتش در بستر نهاد خانواده رخ می‌دهد پس از وقوع طلاق، از این نعمت بی‌بهره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در همین راستا، اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» را از تکالیف دولت می‌داند.

وی با بیان اینکه کودکان طلاق به دلیل حق قانونی والدین برای ملاقات با فرزند، به جهت اختلاف‌ها و تعارض بین والدین در معرض آسیب قرار دارند، بیان داشت: این دسته از والدین مجبور به ملاقات و تبادل فرزند خود در مراکز انتظامی بوده‌اند که فضای کلانتری‌ها با توجه به حضور متهمان و مجرمان و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی، محل مناسبی برای این ملاقات و نظم بخشی به روابط زوجین پس از طلاق نیست. 

وی در این رابطه گفت: در همین راستا تعداد ۱۸ مرکز مهر خانواده جهت ملاقات فرزندان در تهران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت هستند که در مجموع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین در این مراکز انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ