Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@19:46:33 GMT

تلاش ناجا در صيانت از جان مردم ستودني است

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۰۰۸۶

تلاش ناجا در صيانت از جان مردم ستودني است

خبرگزاري آريا- استاندار تاکيد کرد: تلاش نيروي انتظامي در صيانت از جان مردم در جاده ها ستودني است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار"عزيزاله ملکي" فرمانده انتظامي استان به همراه جمعي از معاونان و مسئولان انتظامي با استاندار جديد هرمزگان ديدار کرد.
دکتر"فريدون همتي" استاندار هرمزگان با قدرداني از تلاش هاي نيروي انتظامي در تامين نظم و امنيت، بيان داشت: از افتخارات ناجا و همه نيروهاي مسلح ، خدمت تحت زعامت مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه ناجا با سلاح ايمان، اراده انقلابي و تبعيت از رهبري، خود را مسئول و پاسخگوي مردم مي داند، تصريح کرد: امنيتي که نيروي انتظامي امروز مسئول آن است، مهمترين خدمتي است که مردم عزيز ما از آن بهره مي برند.
اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه نقش نيروي انتظامي در تامين امنيت بي بديل و برجسته است، اظهار داشت: امنيت نعمت بزرگي بوده و کشوري که بخواهد به ترقي و بالندگي برسد لازمه آن داشتن اين موهبت در جامعه است.
استاندار هرمزگان تاکيد کرد: همچنين تلاش نيروي انتظامي در صيانت از جان مردم در جاده ها به دليل تلاش هاي بي وقفه و هوشمندانه ستودني است.
در ادامه سردار"عزيزاله ملکي" فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه يکي از آرمان هاي نيروي انتظامي تامين نظم و امنيت است، اذعان داشت: طي 6 ماه سال جاري بيش از 233ميليارد تومان انواع کالاي قاچاق در سطح استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزايش داشت.
وي افزود:تمرکز نيروي انتظامي بر باندهاي کلان و سرشاخه هاي اصلي قاچاق کالا است و در اين رابطه 44 باند کلان قاچاق کالا طي اين مدت منهدم شده است.
سردار ملکي با اشاره به کاهش 8درصدي وقوع سرقت در استان ، تصريح کرد: در تمامي سرقت ها با تلاش شبانه روزي و همت جهادي کارکنان اين فرماندهي با کاهش وقوع مواجه بوده ايم.
فرمانده انتظامي استان افزود: طي 6 ماه گذشته 33 تن انواع مواد مخدر کشف شده است که علت کاهش آن نسبت به سال قبل، تلاش هاي شبانه روزي و سختگيري هايي که در استان صورت گرفته و نيز تغيير مسير قاچاق مواد مخدر به سمت داخل دريا بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود