Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: دکتر عسکری با بیان اینکه فتنه 88 خسارتی بزرگ برای کشور بود تاکید کرد: مسببان فتنه باید آسیب بزرگ وارد شده به کشور را جبران و عذر خواهی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر عبدالعلی علی عسکری که برای حضور درهیات دانشجویی فاطمه الزهرای دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود، در پاسخ به سوالات صریح برخی دانشجویان در بدو ورود به این مراسم درباره انتشار عکسی از وی در فضای مجازی در هفته ‌های اخیر، افزود: موضع ما در قبال فتنه 88 روشن و موضع رهبری معظم انقلاب است و واقعیت این است که در فتنه 88 ظلم بزرگی به مردم، نظام و رهبری شده است، و افرادی که در فتنه فعال بوده‌اند باید عملکرد خود را که باعث امیدواری دشمن شد جبران کنند و صادقانه عذرخواهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس رسانه ملی با بیان اینکه تنها راه حفظ وحدت در کشور جمع شدن حول محور ولایت فقیه است گفت :این گفتمان امام خمینی (ره) است که پشتیبان ولی فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد و این حرف بنده سیاسی و جناحی نیست و حرف من ملی و سخن همه مومنان و علاقه‌مندان به نظام است چرا که بیش از هر زمانی نیازمند وحدت در کشور هستیم واقدامات حاشیه ای در این خصوص فایده ای ندارد.

رئیس سازمان صداوسیما با تشکر از غیرت انقلابی نیروهای حزب الهی گفت: آنچه که بیش از همه دارای اهمیت است حساسیت نیروهای انقلابی به این موضوع است که قابل تحسین است، من از حساسیت‌های همه این عزیزان نسبت به فرمایشات و خط قرمزهای رهبر معظم انقلاب صمیمانه قدردانی می‌کنم و این مایه دلگرمی برای همه نیروهای انقلاب است.

دکتر عسکری با اشاره به ضرورت حضورش در مراسم وداع با پیکر آیت الله راستی کاشانی تصریح کرد: مرحوم راستی کاشانی انسانی بزرگ و به معنای واقعی ولایت مدار بود و همانگونه که رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان عارف جلیل القدر و مجاهد فی سبیل الله یاد کردند در مسیر اطاعت ازامام(ره) و رهبری همواره گام برمی‌داشت و زندگی خود را وقف انقلاب کرد و به همین علت واجب التکریم است و من هم با این دیدگاه در آن مراسم در جماران شرکت کردم .

وی با بیان توضیحاتی در خصوص چگونگی حضور در این مراسم افزود: هنگام ورود من به این مراسم مسائلی پیش آمد که شرح و توضیحش بماند، اما ادب و آداب این جلسه اقتضا می‌کرد که من دقایقی در آنجا بمانم و به همه احترام بگذارم و این بدان معنی که برخی تعبیر کردند نیست و بعدها عکسی که منتشر شد به دنبال القا موضوعاتی غیر واقعی بود که این کار را اخلاقی نمی‌دانم.

رئیس رسانه ملی در پایان جمهوری اسلامی ایران را کشور امام حسین(ع) و امام زمان (عج) خواند و گفت: در این کشور هرکس از ولایت فاصله بگیرد برکت از زندگی‌اش می رود این را همه ما باید متوجه باشیم چرا که در تاریخ کشور چنین چیزی ثابت شده است.

دکتر عسکری ولایت فقیه و رهبری نظام را ضامن امنیت کشور و محور امور دانست و تاکید کرد اگر از رهبری و فرامین ایشان چشم بر نداریم، می توان به آینده روشنی امید داشت .

وی با برشمردن تاثیرات وحدت ملی بر امنیت پایدار در منطقه و جهان افزود:در صورتی که همگرایی همه گروه های سیاسی در کشور وجود داشته باشد هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را نخواهد داشت کما اینکه در حال حاضر نیز ایران به عنوان بزرگترین قدرت منطقه مطرح و در تصمیم گیری های بزرگ بین المللی موثر است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش

هر روز تعداد بیشتری از زائران خانه خدا وارد سرزمین عربستان می‌شوند و سعودی‌ها از تکنولوژی‌ها و امکاناتی که برای مسافران خود فراهم کرده‌اند گزارش می‌دهند؛ با این حال تا همین ۷۰ سال قبل، مراسم حج شکل دیگری داشت.

 در آن روز‌ها سفر هوایی تجاری هنوز در مراحل اولیه خود بود و به اندازه امروز در دسترس نبود، بنابراین، بسیاری از زائران از طریق قایق یا کشتی به مکه سفر می‌کردند. کسانی که توانایی مالی داشتند، سفر خود را با هواپیما‌های کوچک از کشور‌های مجاور آغاز می‌کردند.

با این حال، مناظر داخلی عربستان با آنچه امروز از خود نمایش می‌دهد بسیار متفاوت بود، اینها تصاویری از حج شهریور ماه ۱۳۳۲ هجری شمسی است که در مجله قدیمی نشنال جئوگرافیک منتشر شده است:

حاجیان متمول با هواپیما وارد عربستان می‌شدند

کشتی وسیله‌ای رایج برای سفر به مکه بود

اکثر مردم، اما از اتوبوس استفاده می‌کردند

شهر مکه در سال ۱۳۳۲ شمسی هم رونق خاص خود را داشته است

خیابان‌های شهر در طول مراسم حج همیشه شلوغ بودند

ورودی حرم مقدس متاثر از معماری عثمانی بود

محوطه حرم در آن ایام تنها از کعبه و منطقه مطاف تشکیل شده بود

در آن ایام حاجیان می‌توانستند وارد کعبه شوند

مطاف آنقدر شلوغ نبود که زائران به دشواری بیفتند

بازار‌های اطراف حرم هم بسیار ساده بودند

فروشنده‌ها برای در امان ماندن از آفتاب چتر داشتند

جمرات ستون‌های کوچکی بودند که به عنوان نماد شیطان سنگسار می‌شدند

حاجیان برای انتخاب قربانیان روز عید خود به صحرا می‌رفتند

در صحرای عرفات چادر‌هایی ساده و در کنار کوه عرفه برپا می‌شد.

نماز در میان کاروان‌های مقیم صحرا برگزار می‌شد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # عربستان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • (عکس) تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش