Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:46:34 GMT

تیم منتخب هفته هشتم لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۱۳۷۵

تیم منتخب هفته هشتم لیگ برتر

تیم منتخب هفته هشتم لیگ برتر را بازیکنانی تشکیل دادند که هر یک عملکرد جالب توجهی در تیم های شان داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، هنوز پرونده هفته هشتم لیگ برتر به صورت کامل بسته نشده چون بازی پرسپولیس با صنعت نفت تا یکی دو هفته دیگر برگزار خواهد شد از همین رو تصمیم گرفتیم تیم منتخب هفته هشتم را بدون در نظر گرفتن اتفاقات این بازی انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که 11 بازیکن منتخب هر یک عملکرد جالب توجهی از خود برجا گذاشتند تا نقشی غیرقابل انکار در نتایج رقم خورده برای تیم ها در نقطه به نقطه جدول داشته باشند. بازیکنانی که بیشترشان یا بعد از مدت ها مصدومیت و نیمکت نشینی برگشته بودند یا برای اولین بار بود در ترکیب اصلی به میدان می رفتند.


محسن فروزان(پارس جنوبی جم)


در ادامه بازی های خوبی که این فصل در ترکیب شگفتی سازان لیگ برتر انجام داد مقابل مهاجمان پدیده تا آن جا که می توانست مانع از فروپاشی دروازه اش شد تا جمی ها در خانه غافلگیر نشوند. محسن فروزان غیر از صحنه گل محمد قاضی که با برخورد به مدافعان پارس تغییر مسیر داد تا کاری از دست گلر برنیاید دیگر هیچ اشتباهی نداشت و در مقابل با واکنش های دیدنی خود بارها منجی دروازه میزبان شد تا صدرنشین از مصاف دشوار با حریف مشهدی با یک امتیاز حساس و سرنوشت ساز بیرون بیاید و همچنان به یکه تازی خود در این فصل ادامه دهد.


مدافعان


مجید حسینی(استقلال تهران)


بعد از هفته ها دوری به دلیل مصدومیت در بازگشت به ترکیب استقلال یکی از بهترین مهره های تدافعی آبی ها در سفر به شهر باران لقب گرفت تا این تیم مجددا طعم شیرین برد را بچشد و بعد از جدایی منصوریان کمی به وضعیتش سرو سامان بدهد. مجید حسینی که مصدومیت و غیبتش باعث شد تا خط دفاع استقلال آسیب پذیرتر از همیشه شود در بازگشت به ترکیب در کنار پادووانی بازی بسیار خوب و تاثیرگذاری از خود نشان داد تا یک بار دیگر ارزش ها و توانایی هایش را به رخ بکشد. حسینی بارها با هوش بالای خود به داد استقلال رسید و مانع گلزنی مهاجمان سرعتی سپیدرود شد.


حسین کنعانی زادگان (سایپا تهران)


مدافع جوان سایپا در مصاف حساس با ذوب آهن نمایش درخشانی ارائه داد هم در شرح وظایف تدافعی که داشت هم با گلزنی در دقایق پایانی بازی و نجات تیمش از شکست در نصف جهان. کنعانی زادگان بعد از هفته ها نیمکت نشینی سرانجام مزد تلاش های خود را گرفت تا با جلب اعتماد علی دایی به یکی از عناصر اصلی نارنجی پوشان تبدیل شود در مصاف با ذوب آهن یکی از تاثیرگذارترین نفرات تیمش لقب گرفت و بازی خوب خود را با گل ارزشمندی که به ثمررساند تکمیل کرد تا روند رو به رشدی که از یکی دو هفته قبل آغاز کرده بود را ادامه بدهد.


فرزاد جعفری (فولاد خوزستان)


در دربی حساس اهواز در پست دفاع راست فولاد یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بود. جعفری که با توجه به تغییرات چیدمانی پورموسوی فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بود در طول 90 دقیقه بازی با رفت و برگشت های متوالی خود نقش به سزایی در ترکیب فولاد داشت و چه بسا اگر مهاجمان و هافبک های فولاد کمی بیشتر با این بازیکن همکاری می کردند این تیم می توانست با نتیجه ای بهتر از تساوی زمین را ترک کند. جعفری در دربی کنار عبدا.. ناصری زوجی ایده آل در منطقه راست ایجاد کرد که این زوج نوید بازی های بهتر در هفته های آتی را نیز داد.


هافبک ها


مهدی کیانی(تراکتورسازی)


کاپیتان تراکتورسازی در ترکیب این تیم همه کار برای موفقیت انجام می دهد؛ مهدی کیانی که باتجربه ترین بازیکن تراکتور محسوب می شود، بارها در بازی با گسترش فولاد جور بازیکنان جوان تیمش را کشید و در خط میانی عملکرد بی نظیری داشت. او به عنوان یک عنصر محرک در حملات تراکتور در روزی که 6 بازیکن کلیدی غایب بودند نقش زیادی داشت و روی هر دوگل زده این تیم اثر گذار بود. کیانی در صحنه اول گل پاس ابتدایی را به ایرانپوریان داد و در صحنه گل دوم نیز با پاسی دقیق فاخر تهامی را با دروازه بان تک به تک کرد.


محمدصادق بارانی(پیکان)


در ثبت چهارمین برد متوالی پیکان یکی از عوامل اصلی لقب گرفت. هافبک خودروسازان که حالا بهتر از هر زمان دیگری در میانه میدان جا افتاده و نقش رهبری تیم را برعهده دارد در مقابل سیاه جامگان به خوبی از عهده جنگ های تن به تن و فیزیکی با هافبک های میزبان برآمد و در کنار آن نقش به سزایی نیز در به ثمررسیدن گل های تیم داشت تا تاثیرگذاری اش را به وضوح نشان بدهد. بارانی که هفته به هفته بهتر بازی می کند با این نمایش ثابت کرد که یکی از ستون های اصلی موفقیت پیکان و اوج گیری این تیم در جاده خوشبختی محسوب می شود.


جابر انصاری(استقلال)



مهاجم ریز نقش استقلال در روزی که علیرضا منصوریان روی نیمکت این تیم حضور نداشت، توانست توانایی هایش را به خوبی بروز دهد. جابر انصاری در جریان مسابقه با سپیدرود با استارت های سرعتی خود بارها برای استقلال موقعیت سازی کرد و علاوه بر اینکه گل اول تیمش را هم به ثمر رساند، در صحنه گل دوم نیز به خوبی داریوش شجاعیان را دید و توپ را به او سپرد تا گل زیبایش را وارد دروازه سپیدرود کند.


افرانگ دافه (پیکان)


بازیکن سیه چرده و سنگالی به عنوان پدیده جدید مجید جلالی در پیکان نشان داد می تواند به خوبی نقشی را که گادوین منشا فصل قبل برای پیکانی ها ایفا می کرد را انجام دهد. دافه که در پست وینگر راست بازی می کرد با فرارهای تند و تیز و هوش بالایی که از خود در راه گلزنی نشان داد روی هر دو گل پیکان نقش داشت گل اول با حرکت او پایه ریزی شد و گل دوم را نیز در نیمه دوم به ثمررساند تا آب سردی بر پیکر نیمه جان سیاه جامگان بریزد و چهارمین برد متوالی خودروسازان را نهایی کند. مسلما با این روند از دافه در آینده ای نزدیک حرف ها و خبرهای زیادی خواهیم شنید.


مهاجمان


محمد قاضی(پدیده مشهد)


بدون شک یکی از بهترین مهاجمان این فصل لیگ برتر محمد قاضی است.بازیکنی که در همان بدو حضور در پدیده مشهد توانست به مردی بدون جایگزین در ترکیب تیمش تبدیل شود با گل های متعدد و نمایش تاثیرگذار در پیشانی خط حمله نقشی کلیدی در روزهای خوب پدیده ایفا کرد درست مثل بازی با پارس جنوبی که عملکرد این بازیکن سرحال و با انگیزه شب سختی را برای میزبان جنوبی رقم زد. قاضی گل تساوی پدیده را زد، با پاسی زیبا باعث و بانی اخراج مدافع پارس جنوبی شد و در طول 90 دقیقه بارها گلز جمی ها را به واکنش برانگیخت تا مرد اول تیمش در بازی بزرگ هفته لقب بگیرد.


عیسی آل کثیر(نفت تهران)


باز هم گلی ارزشمند برای نفت بحران زده به ثمررساند و بازی فوق العاده ای که مقابل سپاهان ارائه داد نشان داد بهترین بازیکن حال حاضر تیمش است. آل کثیر که حالا جزو مدعیان اصلی کسب عنوان آقای گلی نیز هست با گلی دیدنی زمینه اولین برد تاریخ مربیگری علی کریمی را فراهم کرد تا نفت با همین گل به سه امتیاز ارزشمند مقابل حریف سرشناس اصفهانی برسد. آل کثیر که نشان داده تحت تاثیر اوضاع احوال بحرانی نفت در این فصل قرار نمی گیرد با این روند شانس بسیار زیادی برای رسیدن به افتخار فردی همچون آقای گلی دارد مگر این که بحران های نفت او را نیز بسوزاند.


کی‌روش سوارز(ذوب آهن)


اولین حضور مهاجم برزیلی در ترکیب ذوب آهن با درخشش فراوان همراه بود. او که هنوز حکم انضباطی اش از سوی کمیته انضباطی صادر نشده، مقابل سایپا اگرچه در امر گلزنی موفق ظاهر نشد اما به واسطه قامت بلندش چندین بار با ضربه سر دروازه سایپا را تهدید کرد. کی روش سوارس همچنین در محوطه جریمه به خوبی حمل توپ داشت و یکی، دو بار هم داوران می توانستند با حرکاتش برای ذوب آهن پنالتی بگیرند که این اتفاق رخ نداد.


***
حامد لک (فولاد خوزستان) سیدحسین حسینی (استقلال تهران) محمدرشید مظاهری (ذوب آهن) موسی کولی بالی(استقلال خوزستان) داریوش شجاعیان(استقلال تهران) حجت حق وردی (پیکان) امیر نصر آزادانی(تراکتورسازی) احمد امیرکامدار(تراکتورسازی) حسین هوشیار(پدیده مشهد) امین منوچهری (نفت تهران) و ... این هفته بازی های خیلی خوبی انجام دادند و می توانستند در تیم منتخب هفته جا بگیرند که باید از عملکرد آنها نیز تقدیر شود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تصاویر منتخب هفته در جهان