Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه-ایرنا- رئیس شرکت پخش فرآوردهای نفتی ناحیه شهرستان های گناوه و دیلم گفت: خانوارهای با جمعیت پنج نفر به بالای ساکن در این 2 شهرستان برای دریافت کالابرگ نفت سفید از طریق ثبت نام در سامانه اینترنتی تجارت آسان اقدام کنند.

وهاب تنگسیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اجرای این طرح مربوط به خانوارهایی می شود که از انشعاب گاز ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: سرپرستان خانوارها برای دریافت کالابرگ جدید باید در مرحله اول در سامانه اینترنتی تجارت آسان( https://tejaratasan.niopdc.ir ) ثبت نام و سپس با دردست داشتن برگه نام نویسی اینترنتی به اداره گاز منطقه خود برای دریافت تائیدیه و معرفی نامه به این اداره مبنی بر نداشتن انشعاب گاز مراجعه کنند.
وی گفت: این شرکت از یکم آبان ماه سال جاری آماده توزیع کالابرگ جدید بین خانواده های مشمول در نمایندگی های شهرهای گناوه و دیلم است و سهمیه آنان تا قبل از رسیدن فصل سرما اعلام خواهد شد.
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی گناوه و دیلم بیان کرد: خانوارهای 1 تا 4 نفره مشمول این طرح در سال جاری نمی شوند و می توانند با کالابرگ های سابق مانده خود نسبت به دریافت سهمیه نفت سفید اقدام کنند.
وی افزود: اجرای این طرح برای خانوارهای 1 تا 4 نفره در سال آینده عملیاتی می شود.
تنگسیری گفت: باتوجه به اینکه توزیع نفت با کالابرگ در شهرستان های گناوه و دیلم از سال 89 آغاز و پس از چندسال تعداد آنان کاهش یافته، امسال برنامه تهیه کالابرگ جدید در دستور کار قرار گرفت.
شهرستان های گناوه دیلم با جمعیت حدود 140 هزار نفر در شمال استان بوشهر قرار دارند.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی**انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند

احمدی، ضمن بیان اینکه سامانه یکتا سامانه جدیدی است که رسالت آن ساماندهی اصناف و مکاسب است، گفت: همه مکاسب و اصناف باید در سامانه یکتا ثبت نام و کد مرتبط با آن صنف و فعالیت اقتصادی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه به عبارت دیگر سامانه یکتا همان جواز کسب اما به صورت الکترونیکی است، افزود: کسانی که جواز کسب کاغذی دارند با مراجعه به این سامانه می‌بایست جواز الکترونیکی کار خود را نیز دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: ۲۵ اردیبهشت ماه آخرین مهلت استفاده از از درگاه ملی مجوزها موسوم به یکتا است و از اصناف می‌خواهیم که در این راستا اقدام کنند.

احمدی با بیان اینکه دریافت مجوزهای الکترونیکی کسب و کار چندان دشوار نیست، گفت: اطلاعات هویتی و برخی مجوزها در این سامانه قرار می‌گیرد تا افراد بتوانند جواز الکترونیکی دریافت نمایند.

وی افزود: در راستای اجرای اصل ۴۴ تمام مجوزهای کسب و کارها باید الکترونیکی شود و لذا همه اصناف باید به سایت «مجوز» مراجعه و شناسه یکتای خود را دریافت کنند و این کار حتی با تلفن همراه و در دست داشتن کارت ملی و سریال کارت ملی، امکان پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • طلا فروشان باز هم زیر بار نرفتند!
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • مقاومت بازار طلا برای شفافیت
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود