Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه امروز (سه‌شنبه) تاکید کرد منزوی کردن ایران یک اشتباه است.

چاووش‌اوغلو طی مصاحبه با خبرگزاری «آناتولی» درباره همه‌پرسی جدایی کردستان عراق گفت هنوز دیر نشده و دولت «مسعود بارزانی» رئیس این منطقه می‌تواند بحران به وجود آمده را برطرف کند. وی با بیان اینکه لازم است گذرگاه‌های مرزی کردستان عراق، تحت اختیار دولت مرکزی بغداد قرار بگیرد، افزود اگر اربیل از اشتباه فعلی‌اش بازگردد، ما نیز روابطمان را به حالت قبل برمی‌گردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه ترکیه جایگزین مرزهای زمینی با کردستان عراق – که هم‌اکنون تحت محدودیت‌های شدیدی قرار گرفته‌اند – را گذرگاه مرزی «اوواجیک» عنوان کرده و گفت: «بازگشایی این گذرگاه عملا ممکن است اما دولت بغداد باید از سمت خودشان آن را برای تردد و ترانزیت آماده کند.» چاووش‌اوغلو با بیان اینکه گروه تروریستی پ.ک.ک با کنترل «سنجار» قصد تضعیف بارزانی را دارد، گفت همچنین لازم است شهر «عفرین» در شمال سوریه را از وجود عناصر گروه یگان‌های مدافع خلق (ی.پ.گ)‌ پاکسازی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد آنکارا اجازه نمی‌دهد یک رژیم تروریستی در شمال سوریه و همچنین یک کمبرند تروریستی در جنوب مرزهای ترکیه تشکیل شود و این کشور را تهدید کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری جهرمی ، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.   وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.   کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است