Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@08:51:14 GMT

نوبخت: افزایش حقوق 5 درصد + 5 درصد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۲۱۳۹

سخنگوي دولت گفت: پيش بيني نرخ تورم در سال آينده زير 9 درصد است اما افزايش حقوق كاركنان دولت، شركت ها و بخش كارگري 10 درصد خواهد بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمدباقر نوبخت در نشست هفتگي خود در جمع خبرنگاران افزود: ما حقوق كاركنان را هميشه بيش از نرخ تورم افزايش مي دهيم و امسال هم نرخ تورم 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصد بود و 10 درصد حقوق كاركنان دولت را افزايش داديم، اين روند در سال آينده با پيش بيني نرخ تورم 9 درصدي، براي كاركنان دولت افزايش 10 درصدي حقوق را به همراه خواهد داشت.
وي ادامه داد: 5 درصد از اين افزايش حقوق را ما به بودجه اضافه مي كنيم و 5 درصد بقيه از طريق بهره وري خود دستگاه مربوطه و توسط خود دستگاه پرداخت مي شود.
نوبخت با اشاره به اينكه بودجه ريزي سال اينده به روش عملياتي است ،گفت: در بودجه ريزي عملياتي هر ميزان دستگاه ها بهره وري بيشتري داشته باشند به نفع خودشان است.
سخنگوي دولت افزود: براي بازنشسته ها غير از اين افزايش 10 درصدي حقوق ، مبلغي را هم در راستاي يكسان سازي افراد بازنشسته اختصاص خواهيم داد.
نوبخت گفت : براي اينكه بودجه ريزي عملياتي داشته باشيم بايد در ساير بخش ها صرفه جويي كنيم و از شما مي خواهيم كه كمك كنيد تا نظام بودجه ريزي اصلاح شود.
سخنگوي دولت با اشاره به اينكه نكته مهم در بخشنامه بودجه ، هزينه هاي جاري است ،?گفت : تا جايي كه امكان دارد بايد صرفه جويي كنيم و با صرفه جويي به اعتبارات عمراني بيفزاييم.
نوبخت اعلام کرد: تا دهم مهر 8 ميليون و 865 هزار تن گندم به صورت تضميني خريداري و 8 هزار و 290 ميليارد تومان هم به كشاورزان پرداخت شده است. محمدباقر نوبخت در نشست هفتگي خود در جمع خبرنگاران افزود: ارزش گندم خريداري شده، 11 هزار و 584 ميليارد تومان است كه دولت 8 هزار و 290 ميليارد تومان آن را پرداخت كرده و 3 هزار و 294 ميليارد تومان باقيمانده است. سخنگوي دولت در خصوص جايگزيني تاكسي هاي فرسوده گفت: تا ششم مهر 54 هزار و 883 دستگاه تاكسي فرسوده خارج شده و تاكسي جديد جايگزين شده است. نوبخت گفت: به 25 هزار و 557 واحد توليدي در جهت رونق توليد 17 هزار و 955 ميليارد تومان تسهيلات پرداخت شده است.
وي ادامه داد: امسال تا دهم مهر به 1385 واحد توليدي كوچك و متوسط 1260 ميليارد تومان تسهيلات پرداخت شده است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد برای سیل سیستان و بلوچستان

سخنگوی دولت بیان کرد: به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه بودجه در خصوص سیستان و بلوچستان، فعلا میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان هیئت وزیران مقرر کرد به صورت تنخواه در خدمت استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: این هزینه تنها به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه هزینه کنند. طبیعتا هزینه‌های بیشتر از این بوده است که بعد از برآورد نهایی توسط دستگاه مربوطه در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 848753 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگی خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت