Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-مدير عامل شرکت واحد اتوبوسراني تبريز و حومه از بهره برداري نهمين ايستگاه اتوبوس نسل جديد در آستانه تبريز2018 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبريز و حومه فرخ جلالي گفت: در راستاي نوسازي و احداث سايه بانهاي مدرن و همچنين آمادگي براي تبريز 2018 نهمين ايستگاه اتوبوس در پايانه آبرسان مورد بهره برداري قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در حال حاضر کار احداث 9 دستگاه سايه بان در ايستگاههاي 17 شهريور، جانبازان، فارابي ، عينالي،صدر، طوبي، ميدان شهداء وپايانه آبرسان با اعتباري بالغ بر 400 ميليون تومان ، در آستانه بازگشايي مدارس به پايان رسيده است و در اختيار همشهريان و مسافرين عزيز قرار گرفته است .
جلالي تاکيد کرد: در ساخت سايه بانهاي جديد تلاش گرديده تا به لحاظ وجود امکانات و شکل بصري و مبلمان شهري بهترين اقدامات انجام گيرد تا رضايتمندي شهروندان جلب گردد و انتظار داريم شهروندان محترم در خصوص حفظ و نگهداري اين سايبانها با شرکت واحد همکاري هاي لازم را داشته باشند.
مديرعامل اتوبوسراني تبريز جلب رضايت مسافرين و افزايش مشارکت شهروندان جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي را ضروري خواند واظهار داشت: يکي از راهکارهاي تحقق اين مهم مناسب بودن وضعيت ايستگاه هاي اتوبوس و فراهم نمودن زيرساخت و زمينه هاي لازم نوسازي ناوگان مي باشد.
جلالي در خصوص ويژگيهاي ايستگاههاي جديد تصريح کرد: اين ايستگاه‌ها با برخورداري از مزيتهاي فراوان نسبت به ايستگاههاي قبلي وبا طراحي ظاهري متفاوت و مناسب سازي شده با اصول جهاني براي معلولين و افراد کم توان و همچنين با نصب تلويزيون ،باکس روزنامه ،ساعت اذان گو به عنوان نهاد فرهنگي در حوزه حمل ونقل عمومي نقش موثري در آموزش شهروندي ايفاد مي نمايد.
وي خاطر نشان کرد: پايانه آبرسان بلحاظ موقعيت جغرافياي شهري و همچنين بعنوان شريان اصلي در جابجايي مسافر از اهميت ويژه اي برخوردار بوده و از طرفي با مد نظر قراردادن مبلمان شهري و حذف سازه هاي قديمي ضرورت کار را دوچندان مي نمود که در آستانه بازگشايي مدارس جهت جلب رضايت شهروندان عمليات اجرايي فاز دو اين پايانه به اتمام رسيده و مورد بهره برداري قرار گيرد.
مدير عامل شرکت واحد اتوبوسراني تبريز و حومه در پايان اظهار اميدواري کرد با تامين بودجه هاي مورد نياز در آينده در تمامي ايستگاههاي مناطق اتوبوسراني کار احداث سايه بانهاي جديد در دستور کار قرار گيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ علی نیک با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابجا می‌شوند، از آموزش اجباری رانندگان اتوبوسرانی خبر داد و افزود: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک و آلودگی هوا است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به تلاش برای بالا بردن متوسط تعداد جابجایی مسافر در روز اشاره کرد و گفت: حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه باید ۴۰۰ متر باشد و در تلاشیم هرچه سریع‌تر به ان مهم دست یابیم. 

وی با اشاره به در حال احداث بودن ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق افزود: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم مطهر با ۶ دستگاه اتوبوس با هزینه ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان و خودرو‌های برقی در سه مسیر اطراف حرم از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت است.


نیک، خدمت به مردم را هدف اصلی سیستم مدیریت شهری قم دانست و افزود: سال گذشته ۹۰ درصد اعتبارات ۱۸۵ میلیارد تومانی سازمان اتوبوسرانی بودجه در بخش درآمد‌ها و هزینه‌ها محقق شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای امسال هم ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده گفت: در تلاشیم با تکنولوژی پیش برویم که نصب دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم، گواه آن است.

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود