Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نخستين مرحله دومين دوره تربيت مربي سبک زندگي از امروز 11 مهرماه در استان‌هاي مختلف کشور آغاز مي‌شود.
به گزارش جام نيوز، با توجه به لزوم توجه به سبک زندگي قرآني، سازمان دارالقرآن از سال 1394 اقدام به طراحي برنامه‌هايي به منظور توسعه سبک زندگي قرآني کرد که برپايي دوره‌هاي تربيت مربي سبک زندگي قرآني يکي از اين برنامه‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين دوره‌ها در 6 مرحله پيش‌بيني شده بود که چهار مرحله آن سال 95 و دو مرحله ديگر ارديبهشت‌ماه سال جاري برپا شد که در اين دوره 40 بانوي قرآني در کلاس‌هاي مختلف حضور يافتند.
در نيمه دوم سال جاري نيز نخستين مرحله دومين دوره تربيت مربي سبک زندگي ويژه خواهران پيش‌بيني شده بود که با برنامه‌ريزي صورت گرفته اين مرحله نيز از امروز 11 مهرماه ويژه بانوان به همت سازمان دارالقرآن آغاز مي‌شود.
در اين دوره 14 کلاس با موضوعات مختلف همچون معرفت و تربيت نفس، آشنايي با تعريف، اصول و پيامدهاي مورد انتظار از برگزاري کارگاه‌هاي سبک زندگي قرآني و همچنين آسيب‌شناسي تربيت ديني و راه‌هاي برون‌رفت از آن‌ با حضور اساتيدي همچون اقبالي‌نسب، شکري، کريمي، سلمانيان، گرجيان و کريمي برگزار مي‌شود.
اولين مرحله از دومين دوره تربيت مربي سبک زندگي از امروز آغاز مي‌شود و تا جمعه 14 مهرماه ادامه دارد. در اين دوره 40 نفر از بانوان استان‌هاي مختلف قرآني شرکت مي‌کنند تا پس از سپري کردن اين دوره بتوانند در استان‌هاي خود کلاس‌هاي سبک زندگي قرآن برگزار کنند.
دانشجو
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد