Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > مرکزی - مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی از آزادی ۱۸۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در ۶ ماهه ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

«محمدحسن حسین بیگی» با اعلام این خبرگفت: برای آزادی این زندانیان در مجموع حدود ۱۹ میلیارد و۷۱۰ میلیون ریال از محل منابع مالی ستاد دیهاستان وکشور ،پرداخت تسهیلات از طریق بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و منابع مربوط به صندوق خسارت های بدنی و بیمه تامین و پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درادامه افزود : مبلغ کل بدهی ۱۵۹ نفر از این مددجویان که شامل جرایم غیر عمدی دیه، مهریه ، نفقه و بدهی مالی غیر کلاهبرداری بوده است ۶۱ میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال بوده است ضمن اینکه تعداد ۲۵ نفر از مددجویان جرایم غیر عمد استان نیز با مراجعه حضوری خیرین نیک اندیش استان و پرداخت مستقیم بدهی آنها از زندانهای استان آزاد شده اند که تعداد آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان در ۶ ماهه ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۱۸۴ نفر میباشد .
به گفته حسین بیگی در ۶ ماهه سال جاری میزان تعهدات نقدی خیرین استان در جشنهای گلریزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال بوده که تاکنون میزان واریزی این تعهدات به حساب ستاد دیه مبلغ ۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال بوده و در حقیقت ۹۳ درصد این تعهدات محقق گردیده است ضمن اینکه میزان کل کمکهای واریزی خیرین در سال جاری با کل کمکهای سالهای ۹۳ -۹۴ - و ۹۵ برابر میباشد.
مدير نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه وکمک به زندانیان نیازمند جرایمغیر عمد استان مرکزی همچنین با اعلام تعداد آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در ۶ ماهه اول سال ۹۵ گفت : در ۶ ماهه اول سال گذشته تعداد ۹۵ نفر از زندانهای استان آزاد شده اند و با توجه به آزادی ۱۸۴ نفر در ۶ ماهه ابتدای سال جاری تاکنون این رقم ۹۳ درصد رشد را نشان میدهد .
وی در پایان ضمن اعلام این خبر که در حال حاضر تعداد ۱۹۸ نفر از محکومین جرایم غیر عمد محکومیتهای تصادف و دیه،مهریه و نفقه، بدهی مالی غیر کلاهبرداری و...در زندانهای استان منتظر کمکهای خیرین هستند، از مردم خیر و نوعدوست استان مرکزی خواست به منظور آزاد سازی زندانیان این افراد کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی ایران و شماره حساب ۶۰۲۰۰۶ نزد بانک کشاورزی واریز نمایند.

46

کلید واژه‌ها : استان مرکزی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام

رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح برخورد با جرائم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته، شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرائم غیراخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن‌سازی فضای سایبر از محتوا‌های نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجار‌های عام جامعه و خانواده گفت: بخش اعظم گزارش‌های این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش‌دستانه در خصوص این گونه جرائم که باعث نگرانی خانواده‌های ولایتمدار ایرانی شده، قطعا در اولویت پلیس فتاست.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد