Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير روابط عمومي مرکز فوريت‎هاي پزشکي استان زنجان گفت: در پي حادثه‎اي در شرکت کاغذسازي راشا کاسپين زنجان، سر کارگر و قهرمان ووشوي جهان قطع شد.
به گزارش خبرگزاري آريا و به نقل از فارس ، جواد مرادي اظهار کرد: طي ساعت 14 و 30 دقيقه روز گذشته، با مرکز اورژانس استان زنجان تماس گرفته شد.
وي با اشاره به اينکه بلافاصله پس از دريافت گزارش تماس، يک دستگاه آمبولانس از پايگاه اورژانس شهرک الهيه به شرکت راشا کاسپين زنجان اعزام شد، تصريح کرد: اين شخص قبل از رسيدن نيروهاي اورژانس در دم فوت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير روابط عمومي مرکز فوريت‎هاي پزشکي استان زنجان با بيان اينکه به احتمال زياد دست کارگر، در دستگاه گير کرده بود، افزود: در حين تلاش براي درآوردن دست خود از زير دستگاه، سر اين کارگر هم گير مي‎کند.
مرادي با بيان اينکه تقريبا سر اين کارگر قطع شده است، يادآور شد: طي سال‎جاري حوادثي از اين قبيل در شرکت‎هاي مختلف استان زنجان رخ داده است.
وي با اشاره به اينکه توصيه مي‎شود که کارگران هميشه احتياط لازم را داشته و از تجهيزات ايمني استفاده کنند، ادامه داد: بايد ايمني به صورت کامل در محيط کار رعايت شود.
مدير روابط عمومي مرکز فوريت‎هاي پزشکي استان زنجان با اشاره به اينکه در سال‎جاري سوختگي با اسيد، مسموميت‎هاي تنفسي و سقوط از ديگر حوادث مربوط به مراکز صنعتي و کارخانه‌ها بوده است، اظهار کرد: در پي اين حوادث چند نفر از کارگران هم فوت شده‎اند.
شايان ذکر است، اسم اين کارگر محمد جعفري، حدود 28 ساله و قهرمان ووشوي جهان بوده است که روز گذشته در حين کار در کارخانه کاغذسازي راشا کاسپين فوت شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس

مسعود اسکویی صبح امروز دارفانی را وداع گفت و این اتفاق تلخ واکنش سرمربی سابق پرسپولیس را به دنبال داشت.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی به درگذشت مسعود اسکویی واکنش نشان داد.

مسعود اسکویی مجری و مفسر قدیمی ورزش رادیو وتلویزیون به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شد و مدتی در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر پزشکان بود که امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

درهمین رابطه یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری درگذشت مسعود اسکویی را تسلیت گفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل | از بریدن سر، دست، پا و شکم و درآوردن لباس شهدا تا دفن آنها در زباله‌ و...
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت