Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ بله. در اين بخش: (مقالات آموزشي اينترنت)
--> آموزش جلوگيري از بارگذاري عکس هاي حجيم سايت ها در مرورگر اينترنت فايرفاکس

کار هايي که امروزه با اينترنت انجام ميدهيم با سرعت اينترنتي که چند سال پيش داشتيم غير ممکن بود. براي مثال امروزه کاربران ويديو هاي آنلاين در سايت ها تماشا ميکنند و به صورت آنلاين به موسيقي گوشي فرا ميدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجايي که سرعت اينترنت امروزه بسيار بيشتر نسبت به قبل شده سايت ها از عکس هاي حجيم تر و با کيفيت بالاتر استفاده ميکنند. همين باعث ميشود ترافيک کاربراني که از اينترنت حجمي استفاده ميکنند سريع به اتمام رسد. حتي اگر اينترنت کاربر نيز حجمي نباشد اما سرعت آن پايين باشد صفحه اينترنتي با عکس هاي حجيم کند بارگذاري ميکند و کلي زمان براي بارگذاري آن تلف ميشود.
روش هاي صرفه جويي در مصرف اينترنت
اگر شما نيز جزو کاربراني هستيد که اينرتنت حجمي داريد و نميخواهيد که عکس هاي حجيم اين سايت ها ترافيک شما را تمام کنند و يا سرعت اينترنت شما پايين است و طول ميکشد اين صفحات لود شوند ميتوانيد از پلاگين “ImageBlocker” که براي مرورگر اينترنت فايرفاکس است استفاده کنيد تا حين باز کردن يک سايت عکس هاي حجيم آن بارگذاري نشوند و با استفاده از اين پلاگين نه تنها سايت سريع تر لود شود، بلکه ترافيک شما نيز کمتر مصرف ميشود.
جلوگيري از بارگذاري عکس هاي حجيم در فايرفاکس
پلاگين Image Blocker را دانلود کرده و در مرورگر اينترنت فايرفاکس نصب کنيد. پس از نصب آن بر روي آيکن آن در نوار ابزار مرورگر فايرفاکس کليک کنيد. در اين بخش ميتوانيد حداکثر ميزان حجم براي عکس ها را معين کنيد تا عکس هايي با حجم بيش از اين مقدار بارگذاري نشوند. همچنين ميتوانيد مشخص کنيد که براي مثال عکس هاي با فرمت GIF و يا همان عکس هاي متحرک بارگذاري نشوند.

چگونه مصرف اينترنت ويندوز 10 را کنترل کنيم؟
ميتوانيد براي مثال مشخص کنيد که عکس هاي متحرک با حجم بيش از 100 کيلوبايت لود نشوند و يا عکس هاي با فرمت BMP با حجم بيش از 50 کيلوبايت لود نشوند. توجه داشته باشيد که عددي که در اين بخش وارد ميکنيد به کيلوبايت است. يعني اگر ميخواهعيد براي مثال عکس هاي با حجم بالاي 1 مگابايت دانلود نشوند بايد عدد 1000 را وارد کنيد.
اين موضوع را در نظر بگيريد که گاهي اوقات ممکن است اين پلاگين نتواند از لود شدن بعضي از تصاوير جلوگيري کند و براي مثال عکس هاي با حجم بيش از اندازه مورد ظنر شما نيز لود شوند. اين مورد به احتمال زياد يک مشکل در اين پلاگين است که احتمال دارد به زودي رفع شود.

ساير مقالات مروبوط به اينترنت
-->
ابتدا قبلي 1 بعدي انتها (1)
-->


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت هدیه ۳۰ گیگابایتی برای معلمان + نحوه فعالسازی

وزیر ارتباطات گفت: معلمانی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند تا سقف ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. بسته به شکل اتوماتیک فعال می‌شود.

کد خبر 749648

دیگر خبرها

  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • بسته ویژه اینترنت دولت برای معلمان
  • اینترنت هدیه ۳۰ گیگابایتی برای معلمان + نحوه فعالسازی
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟