Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:42:12 GMT

آموزه های دفاع مقدس برای ملت ایران عزت آفرین است

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۳۴۵۴

آموزه های دفاع مقدس برای ملت ایران عزت آفرین است

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه از دفاع مقدس به عنوان تاریخی جامع از حیات ملت ایران یاد کرد و گفت: آموزه ها و معارف دفاع مقدس همواره به عنوان سرمایه ای بی بدیل برای ملت ایران اعتبار، عزت، اقتدار و منزلت را به همراه داشته است.

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در آیین معارفه رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین و معاونان این مرکز برگزار شد، از دفاع مقدس به عنوان تاریخی جامع از حیات ملت ایران یاد کرد و گفت: در دوران شکوهمند هشت ساله دفاع مقدس اعتقاد، دانش، علم، فن و هنر با یکدیگر تلفیق شد و پیروزیهای ارزشمندی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ و معارف غنی دفاع مقدس به نسل جوان امروز و نسلهای بعد، اظهار کرد: هنر اصلی این است که معارف این مقطع سراسر شکوه و عظمت بر پیکره جامعه منتقل شده و در تاریخ به عنوان داستان باقی نماند.
جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به رسالت خطیری که مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه در ثبت، نشر و انتقال ارزشهای دفاع مقدس بر دوش دارد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دکتر اردستانی رئیس فقید این مرکز، اظهار کرد: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه نه تنها یک مرکز عادی پژوهشی نیست بلکه سرمایه ای بی بدیل و ارزشمند از معارف مختلف دفاع مقدس است.
سردار سلامی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دفاع مقدس همچون گنجی است که سالیان سال جای اکتشاف داشته و هرچه کار شود ابعاد جدیدی از آن کشف می شود.
در پایان این مراسم با حکم فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد نایینی به عنوان رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه منصوب شد.
اجتمام(1)** 7029**1569 تنظیم: فرهاد شرف پور ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند