Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@16:48:45 GMT

◄ حمل‌ونقل جاده‌ای بار در معرض ورشکستگی است

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۳۷۰۲

◄ حمل‌ونقل جاده‌ای بار در معرض ورشکستگی است

تین‌نیوز |

صنعت حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور طی چند سال اخیر دچار افت‌وخیزهای فراوانی شده است و در حالی که حدوداً 90‌ درصد جابه‌جایی بار و مسافر توسط حمل‌ونقل جاده‌ای صورت می‌گیرد، فعالان این حوزه به خصوص رانندگان و کامیون‌داران از کم‌توجهی به این حوزه می‌گویند.

به گزارش تین‌نیوز، یک فعال بخش بار جاده‌ای با بیان این مطلب در یک گروه مجازی متشکل از رانندگان کامیون و کامیونداران نوشت: حمل‌و‌نقل جاده‌ای بار، در حال حاضر مهم‌ترین پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و صاحبان کالا، صادر کنندگان، واردکنندگان و مصرف‌کنندگان است اما برخی سیاست‌های غیرکارشناسانه، این صنعت را روزبهروز بیش‌تر از قبل به حاشیه رانده و در آینده نه‌چندان دور به ورشکستگی می‌کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوروش فلاحی افزود: از برخی مسئولان مرتبط با این حوزه تقاضا دارم با اتخاذ سیاست‌های بلندمدت وتخصصی با دید وسیع‌تری به این موضوع بنگرند تا هرچه زودتر این صنعت احیا شود.

وی تاکید کرد: برای برون‌رفت از این ناهنجاری، چند راهکار از جمله توزیع عادلانه بار که باید از طریق سالن اعلان بار و طبق نوبت زیر نظر انجمن‌های صنفی کارآمد اجرا شود، پیشنهاد می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، این فعال بخش بار جاده‌ای اظهار کرد: تعیین کرایه بر اساس تن‌کیلومتر و تاسیس شرکت‌های تعاونی و تقویت تعاونی‌های موجود نیز از دیگر راهکارهای پیشنهادی از سوی فعالان این بخش برای برون‌رفت از مشکلات موجود است.

فلاحی قرار گرفتن این شغل در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور را از دیگر راهکارهایی دانست که به حل مشکلات موجود در این حوزه کمک می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با مد نظر قرار گرفتن خواسته‌های به حق رانندگان وکامیون‌داران زندگی و نشاط دوباره به جان بیمار صنعت حمل‌و‌نقل جاده‌ای برگردد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر

تین نیوز

آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات سفر در نوروز با حضور مدیران اجرایی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، در این مراسم که با حضور مسئولین استانداری و شورای شهر تهران برگزار شد اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر در زمینه ارائه خدمات مناسب به مسافران در شهر تهران معرفی و تقدیر شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین