Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛اكبر حسن بكلو، مديرعامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي گفت: ششمين نشست هم انديشی بهره برداری شركتهای توزيع نيروی برق غرب و شمال غرب كشور به مدت سه روز به منظور هم انديشي، تبادل افكار و بهره مندي از آخرين دستاوردهاي بهره‌برداري از 18 تا 20 مهرماه سال جاري با حضور شركت‌هاي توزيع نيروي برق غرب و شمال غرب كشور به ميزباني شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بكلو افزايش قابليت اطمينان و كيفيت توان در شبكه هاي توزيع، مديريت دارايي و تعميرات پيشگيرانه (PMU)، برون‌سپاري، راهبري شبكه (ديسپاچينگ و فوريت‌هاي برق)، مديريت بحران و پدافند غيرعامل، ايمني و الزامات بهره‌برداري، كاهش تلفات و پيك سايي، مخابرات شبكه هاي توزيع، فناوري اطلاعات و مديريت داده‌ها را از محورهاي اين نشست عنوان كرد.

حسن بكلو اضافه كرد: اين نشست به صورت كارگاهي با مشاركت شركت توانير، انجمن مهندسين برق و الكترونيك ايران شاخه آذربايجان غربي، شركتهاي توزيع غرب و شمال غرب كشور، دانشگاه‌ها و ساير مراكز علمي، تحقيقاتي و نهادها برگزار خواهد شد.

وی گفت: در كارگاه‌هاي اين نشست هم انديشي بيش از 137 نفر از كارشناسان شركت‌هاي توزيع نيروي برق استانهاي گيلان، آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، لرستان ، همدان، ايلام، قزوين، چهارمحال و بختياري، زنجان و كردستان حضور خواهند داشت.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي در ادامه از برگزاري نمايشگاه جانبي در حاشيه اين نشست خبر داد و افزود: اين نمايشگاه با هدف تبادل دانش و تجربيات فني و مهندسي، عرضه استعدادها و توانمندي‌هاي شركت‌هاي مرتبط با گرايش‌هاي گوناگون به مدت 2 روز در اروميه به ميزباني اين شركت داير مي‌شود.

حسن بكلو اظهار داشت: تاكنون 28 شركت از استان‌هاي غرب و شمالغرب كشور براي حضور در اين نمايشگاه اعلام آمادگي كردند.

انتهای پیام/ح

ارائه آخرین دستاوردهاي بهره‌برداری شركتهای توزيع نيروی برق غرب وشمالغرب در ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد