Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف ۱۸۰۰ قلم لوازم آرایشی و ۶۰ ثوب کاپشن قاچاق در استان خبر داد.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار مهر، از کشف یک هزار و ۸۰۰ قلم انواع مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق در استان خبر داد و گفت: رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کنگاور یک قاچاقچی را به استناد گزارش مدیریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی و اعلام تخلف و تقاضای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مبنی بر تحت تعقیب قرار دادن وی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود شعبه مذکور، همچنین براساس احضار و تفهیم اتهام قاچاقچی و نحوه اظهارات و دفاعیات غیر موجه و تقبل مالکیت کالا و عجز از ارائه مدارک مثبت گمرکی و معرفی ید یا ایادی ماقبل اتهامات محرز و متقن تشخیص و حسب مواد قانونی وی را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به مبلغ ۲۲ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۴۱۲ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

کشف و ضبط ۶۰ ثوب کاپشن چینی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف و ضبط ۶۰ ثوب کابشن خارجی ساخت چین خبر داد و تصریح کرد: رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کنگاور پنج نفر قاچاقچی را به استناد گزارش مدیریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی و اعلام تخلف و تقاضای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مبنی بر تحت تعقیب قرار دادن افراد فوق محکوم کرد.

وی افزود: همچنین شعبه مذکور براساس احضار و تفهیم اتهام به متهمان و نحوه اظهارات و دفاعیات غیر موجه و تقبل مالکیت کالا و عجز از ارائه مدارک مثبت گمرکی و معرفی ید یا ایادی ماقبل اتهامات محرز و متقن تشخیص و حسب مواد قانونی سه نفر را متخلف تشخیص داده و حکم به ضبط کالای مکشوفه برائت صادر کرد.

قاچاق ۳۶ حلقه لاستیک خارجی

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین از ضبط خودرو، ضبط کالا و جریمه نقدی یک قاچاقچی توسط هشتم شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: این شعبه یک قاچاقچی مرد را به اتهام مباشرت وحمل تعداد ۳۶ حلقه لاستیک خارجی قاچاق، علاوه بر ضبط خودرو و ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد